poniedziałek, 13 lutego 2012

usta usta

Na początek o mojej ulubionej szmince od KOBO, celebrity lips.
Uwielbiam mocne, intensywne kolory tak więc u mnie sprawdza się niesamowicie :)



W swojej kolekcji posiadam numer 308 "GOODNIGHT KISS"






Kolorek jest bardzo intensywny, usta są pięknie podkreślone i uwydatnione. Trzyma się dość długo. Mi osobiście wystarczy jak raz pomaluje usta, poprawki sprawiają, że kolor jest intensywniejszy. Nie używam jej wtedy gdy mam strasznie suche usta (chociaż wg informacji od producenta na opakowaniu, szminka regeneruje głęboko, dzięki obecności masła morelowego, zawiera filtry UVA/UVB), gdyż wtedy bardziej to widać, suche skórki są bardziej widoczne, sprawia to wrażenie nierównomiernie rozprowadzonej szminki. A że należę do grona osób, które natura obdarzyła dużymi ustami tym bardziej zwracam na to uwagę :)

Mimo, że na 3 zdjęciu widać jakby się błyszczała, na ustach efekt jest raczej matowy i dobrze, bo nie lubię błyszczących  ust :)

Opakowanie klasyczne czarne i przy częstym używaniu trochę się ściera jak widać na zdjęciu.

Dorwałam ją w Naturze, w promocyjnej cenie ok. 13 zł.





Image and video hosting by TinyPic

3 komentarze:

  1. Kolor fajny, pokażesz ją kiedyś na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kobo ma rewelacyjne cienie do powiek i szminki tez, sa bardzo trwale w intensywnych kolorkach. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń