piątek, 10 lutego 2012

Trochę energii!

cześć, jestem kama :)
 mam 21 lat i jest tu aby troszeczkę podzielić się swoją cząstką życia:)
jestem studentką administracji na I roku :) sesja na szczęście za mną! mogę nadal spokojnie studiować :0


Założyłam bloga ponieważ chce opisywać o naprawdę różnych rzeczach, które będą się u mnie dziać.
Kiedy często szukałam informacji na temat kosmetyków,  czy ich recenzji, mody, trafiałam na różne, ciekawe blogi, które,przyznam szczerze, bardzo mi pomagały.  Pomyślałam, ze sama mogę takie coś robić, a co! :)
opisywać co testuje, czego próbuje, jak ja to robię, jak wygląda to wg kamy  ;)
może nie będę strasznie  wyróżniać się z grupy ludzi, którzy tworzą swoje blogi, ale każdy jest przecież wyjątkowy i wnosi do świata coś nowego :)








Image and video hosting by TinyPic

2 komentarze: