wtorek, 27 marca 2012

indywidualizm

Hej Kochani ;*

Dzisiaj troszkę mniej kosmetycznie ponieważ chciałam Wam pokazać co sprawiłam sobie na zakończenie roku 2011, a także do czego namówiła mnie moja przyjaciółka w poprzedni piątek ;)

Z moim ukochanym cudeńkiem przywitałam rok 2012 ;)


Kocham tatuaże ;) Jest to mój drugi tatuaż i marzą mi się kolejne ;)
Wybrałam ten wzór ponieważ mam 7 psów ;) tak, mam tyle ;) kocham zwierzęta, kocham psy i postanowiłam wytatuować sobie łapki ;) Zrobiłam sobie go dzień przed Sylwestrem, także huczna zabawa mnie ominęła, ale nie żałuje! ;)

Bólu kompletnie nie czułam, chociaż pan, który mnie tatuował mówił, że łopatka jest dość bolesnym miejscem, ale dałam rade ;)






A tu widzicie mojego tragusa ;D  

Nie był to mój pomysł, ale ciesze się, że go mam ;) Odkąd wyjechałam na studia nie widuje się często z przyjaciółką ;( rzadko mamy okazję się spotkać. Gdy w poprzedni weekend zjechałam do domu, spotkałam się po długim czasie z Madziochą i zrobiłyśmy sobie piercing ;D  Muszę przyznać, że był to straszny ból. Miałam już dwa razy przebijany język, nosa i chrząstki, ale drugi raz bym nie zrobiła już tragusa, o nie!








































I oczywiście muszę pochwalić się, że dzisiaj mija 2 lata i 10 miesięcy jak spotkałam najdroższą mojemu sercu osobę ;*  Dziękuje Kochanie, że jesteś ;*  
I za przepiękne goździki ;**













17 komentarzy:

  1. urocza dziara, a ten drugi to jaki jeśli można widzieć?
    Mi się bardzo podobają na kimś tatuaże, ale sama bym raczej nie chciała mieć... No chciałabym mieć wytatuowaną małą babeczkę (taką cupcake, nie staruszkę w chustce:D) w dyskretnym miejscu, ale raczej się nie zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a drugi Kochana to trzy gwiazdki na wewnętrznej części stopy, ale nie jest gotowy bo niesamowity ból jest w tym miejscu ;)
      tatuażami zaraził mnie mój brat, jest prawie cały wytatuowany, chociaż mi się taka przesada nie podoba ;)

      a może kiedyś się zdecydujesz;)

      Usuń
  2. 2 lata i 10 miesięcy łooł, szczęścia :)
    u mnie dopiero rok i 7 msc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;)

      i również życzę szczęścia ;)

      Usuń
  3. łapki są super! :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolczyk. :) Szczęścia!
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne te łapki :)!

    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, swietny tatuaż, mi ten motyw (psie stopy) podoba się na śródstopiu, takie mały :) ale ja odważna nie jestem... mogę tylko go podziwiać u innych

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tatuaż :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się ma 7 psów, to naprawdę trzeba kochać zwierzęta, a tatuaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalona !
    Mi już przeszło z tragusem :))


    życzę jeszcze raz szczęścia Robaczki moje ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiał łapki, sama mam je na dekolcie :D są prezentem od mamy za zadaną maturę. ;)

    OdpowiedzUsuń