piątek, 30 marca 2012

Małe zaopatrzenie ;)

Hej Kochani ;*

Jak samopoczucie u Was? :) Ja czuję się dzisiaj rewelacyjnie, mimo zajęć na uczelni, niewyspania i brzydkiej pogody ;) a co jest powodem takiego stanu... moje Kochanie, weekend, jutrzejsze odwiedziny siostry i wypad do Wrocławia, myśl, że za tydzień o tej porze będę już w moim rodzinnym domku, z rodziną i kochaną bratanicą ;)   nie mogę się już doczekać! :D

Dzisiaj troszeczkę więcej czasu miałam dla siebie, gdyż skrócili nam wykłady i puścili wcześniej do domu, tak więc stwierdziłam, że jest to dobra pora, aby posiedzieć z jakąś treściwą, domową maseczką na włosach;) 
Oczywiście standardowo dobrze nam znana maseczka z żółtka, olejku kokosowego i olejku rycynowego, chyc pod czepek i ręcznik no i tak siedzimy ;D


A tutaj małe zaopatrzenie ;) Wszystko się kiedyś kończy tak więc trzeba było wybrać się na mały haul zakupowy ;) Orzeźwiające, relaksacyjne, dodające energii kosmetyczne cudeńka ;)


1.Pink Kiss, Dusch Das, bardzo słodkich zapaszek, taki cukierkowy, dobrze się pieni, nie pozostawia skóry suchej, wydajny. Ja będąc w Niemczech kupiłam kilka takich, ale można również dostać je na targach ze straganami, gdzie sprzedają niemieckie produkty. 

2. Alterra szampon nadający połysk MORELA I PSZENICA, do włosów pozbawionych blasku i łamliwych. Użyłam dopiero dwa razy, ale jakoś chyba się nie polubiliśmy ;( włosy zrobiły się jakieś oklapłe, cieniutkie ;( zużyje go do końca, może zacznie niedługo działać. 

3. FRUIT FANTASTY, peeling do ciała gruboziarnisty od Joanny. Zapach, zapach i jeszcze raz zapach...hawajski ananas ;D jest bardzo intensywny, słodki, a zarazem orzeźwiający ;) peeling dokładnie usuwa martwy naskórek i zanieczyszczenia. Po takim peelingu czuje się świeżo, jestem zrelaksowana i odprężona. Dobry sposób na zakończenie ciężkiego i męczącego dnia ;)

4.Palmolive Therapy  Absolute Relax, żel pod prysznic. Jest to prezent od mamy ;) przyznam się szczerze, że sama bym go sobie nie kupiła gdyż nie gustuje w takich zapachach, ale muszę przyznać, że podoba mi się ta wersja. Używam go zazwyczaj po jakimś ciężkim dniu, wysiłku, po ćwiczeniach kiedy mam ochotę trochę w wannie posiedzieć i odprężyć się ;)  Żel zawiera olejek yang yang, ekstrakt z irysa i to sprawia, że pachnie kwiatami ;) polecam do domowego spa ;)  orzeźwiający i relaksacyjny żel ;)

4. Rozgrzewająca sól do kąpieli, owoce cytrusowe, Be beauty. Sól ma intensywny, słodki, cytrusowy zapach, mnie trochę mdli od niego;) Dodaje ją do kąpieli kiedy robię sobie domowe spa, ale nie tylko czasami moczę w niej zmęczone stopy, albo dłonie przed malowaniem paznokci plus dodaje miód. Sól jednak trochę wysusza skórę, także po kąpieli sięgam szybko po balsam. 

5. Kremowa emulsja ginekologiczna, lactissima menopauza, Soraya. I tu mam mała wpadkę bo kupiłam emulsje dla kobiet, które są w okresie menopauzy, a mi  ho ho trochę jeszcze do tego daleko :D  chociaż przeczytałam na odwrocie, że również polecana przy codziennej pielęgnacji w celu odświeżenia, po wysiłku fizycznym, dla  kobiet podatnych na infekcje i podrażnienia, ale i tak emulsja leci na święta do mamy ;D  I znowu mam nauczkę, żeby na szybkiego nie robić zakupów ;D 


Życzę miłego dnia ;)
Buziaki ;*



Image and video hosting by TinyPic

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam te pilingi z joanny, cudowne zapachy :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że szampon z Alterry Ci się nie spodobał, ja ostatnio kupiłam sobie z tej serii odżywke i jest ochydna...Nie mogę znieść jej zapachu, ikompletnie nic nie robi z moimi włosami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja przez ten szampon mam jakieś oklapłe włosy ;( a miałam takie gęste i puszyste ;(

      Usuń
  3. Peeling z Joanny jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zakupy! :)
    Wąchałam ostatnio te sole z BeBeauty i byłam oszołomiona ich pięknym zapachem :)
    Gdyby nie to, że mam jeszcze dwie to skusiłabym się na nią na 100% :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zele Palmolive i te malutkie okaziki z Joanny. Na razie musze zuzyc moje zapasy zeli. Nie wiem kiedy to nastapi :( ale w koncu uda mi sie doczyscic moja szafke. Buziole
    zapraszam do mnie jesli masz ochote na nowa znajomosc z bloggerka
    kiss kiss

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana http://kocham0zakupy.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html
    Czekam na odpowiedz i milego dnia :*

    OdpowiedzUsuń