poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Czas odkryć stopy! ;)

Hej Piękne ;)
Zadanie z ekonomii ( o zgrozo! ) zrobione, dlatego z czystym sumieniem mogę dzisiaj coś naskrobać ;)
Troszeczkę o pielęgnacji stóp ;) z racji tego, że niedługo wakacje i upragnione lato ,nasze stopki będą coraz częściej odsłaniane, dlatego warto zadbać o to aby wyglądały one pięknie i zdrowo ;) Pokaże Wam moją pielęgnację, nie będzie tego dużo gdyż przyznam się szczerze najmniej cieszy mnie pielęgnacja stóp. Odkąd pamiętam zawsze miałam jeden jakiś krem do którego nie przywiązywałam większej uwagi. Teraz to się zmieniło, nie dużo, ale jednak, gdyż dołączył peeling i kojące kąpiele ;)

1. ABE, peeling do stóp złuszczający z ziarenkami z pestek orzecha.


 





Opis produktu :
Krem złuszczający skutecznie usuwa zgrubienia oraz zrogowaciały naskórek. Daje widoczny efekt oczyszczenia  i wygładzenia skóry stóp, a zwłaszcza pięt. Zawiera naturalne, peelingujące ziarenka  z pestek orzecha oraz prowitaminę B5 i alantoinę o właściwościach nawilżająco-złuszczających. Systematyczne stosowanie kremu stopniowo stymuluje aktywność komórkową, niweluje nieprzyjemne uczucie szorstkości i pierzchnięcia. Skóra odzyskuje elastyczność, miękkości i gładkość. 

Moja opinia:
Mój pierwszy peeling, ale nie najgorszy. Nie mam porównania z innymi podobnymi kosmetykami, jednak nie zamienię go na żaden inny. Bardzo fajnie chłodzi stopki, a po zmyciu skóra jest świeża. Jeżeli chodzi o efekt złuszczający to owszem jest, gdyż grudki są bardzo wyczuwalne i ładnie ściągają nam ten brzydki, martwy naskórek.  Własnie jestem po tym peelingu, moja skóra na stopach jest mięciutka i gładka tak więc nie wysuszy nam stóp. Produkt ten ma bardzo intensywny, świeży miętowy zapach ;)
Dostępny w małych drogeriach, cena 6,50 zł. 

2. Avon Foot Works, Kojąca kąpiel do stóp Granat i Czekolada. 


Opis produktu :
Kojąca kąpiel do stóp granat i czekolada odświeża stopy i doskonale przygotowuje skórę do dalszych zabiegów, nadając jej przy tym przyjemny słodki zapach.
Granat ma właściwości nawilżające, ochronne i energizujące, natomiast czekolada odżywia i wygładza skórę oraz relaksuje.




Moja opinia: 
Produkt ten ma niesamowity zapach ;) czekolada jest bardzo wyczuwalna ;) Konsystencja gęsta. Samo to, że moczymy stopy w wodzie powoduje, że skóra staje się miękka więc trudno powiedzieć czy akurat produkt działa. Kosmetyk ten nie daje nam efektu złuszczenia, jest to po prostu relaksacyjna kąpiel, która może być miłym sposobem na zakończeniem męczącego dnia. 
Avon, koszt ok. 6 zł


3. Avon, intensywnie nawilżający krem do stóp z lawendą. 


Opis produktu :
Intensywnie nawilżający krem. Zawiera witaminę E, ekstrakty z lawendy, mango, olejek z drzewa herbacianego, masło shea i masło kakaowe.


Moja opinia: 
Krem o przyjemnym, świeżym zapachu. Daje uczucie chłodzenia. Nie trzeba go dużo nałożyć, aby fajnie się rozprowadził i nawilżył skórę stóp, natomiast większa jego ilość powoduje, że bardzo wolno się wchłania. Po zastosowaniu skóra jest nawilżona, gładka i świeża. Bardzo skuteczne efekty daje kiedy po jego aplikacji założymy na noc grube skarpety ;) Leciutki krem o delikatnym fioletowym zabarwieniu, przyjemny dla skóry naszych stóp. 
Avon, ok. 15 zł.  



Uciekam
Dobranoc
Buziak ;*






16 komentarzy:

  1. Oj po zimie też będę musiała się zabrać za moje stopy, bo kiedy nie miałam okazji ich pokazywać to muszę przyznać, że moja pielęgnacja zamykała się w naprawdę podstawowych czynnościach, az wstyd się przyznać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. już mnie zaraziłaś tą kosmetyczną sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety ciągle zapominam o kremach do stóp :(

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację jeszcze trochę i będzie czas na odkryte buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post:) Te kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco, szkoda że nie znam żadnej konsultantki Avonu:(
    Będę za to rozglądać się za tym peelingiem z ABE:)
    Dziękuję za dodanie do obserwowanych, bardzo mi miło:) Ja również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. :)

    Też czasami smaruję się kremem do stóp Foot Works, ale moje stópki mają się dobrze, więc na razie nie muszę ich pielęgnować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, zostałaś oTAGowana ;* Zapraszam do zabawy!
    Więcej informacji tutaj: http://martuchowax3.blogspot.com/2012/04/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do smarowania stóp używam gęstego balsamu i jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś oTAGowana ! ;)
    http://kocham0zakupy.blogspot.com/2012/04/11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupiłam właśnie ten krem lawendowy z Avonu i jestem z niego baaaaardzo zadowolona. Najlepszy jaki do tej pory miałam:)

    A przy okazji tego komentarza, ponieważ obserwujesz mój blog, chciałabym Cię poinformować i zaprosić... pod nowy adres :) Kiedyś obojetniejaka, dziś rec0mmended.

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. pielęgnacja stóp wiosnę i latem to podstawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te kąpiele do stóp z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja poki co uzywam kremu do stop z avonu o takim pieknym slodkim zapachu, jest dobry ale jednak nie radzi sobie z tymi "twardymi" skorkami i ciagle szukam czegos innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hejka,zostałas otagowana ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam produkty z serii foot works....polecam zestaw z cynamonem i pomarańczą ....choć nie wiem czy to nie była tylko limitowanka świąteczna.

    OdpowiedzUsuń