czwartek, 12 kwietnia 2012

Rezultaty po 4 tygodniach kuracji z pokrzywą i drożdżami

hej Piękne ;*
Jakiś czas temu przeprowadziłam u siebie akcje z pokrzywą i drożdżami. Niestety nie mogę Wam pokazać rezultatów jeżeli chodzi o długość włosów, czy drożdże sprawiły, że urosły dużo gdyż byłam u fryzjera i zrobiłam sobie dość krótką ( jak dla mnie) fryzurkę ;)

Włosy PRZED. Były matowe, puszące się, a najbardziej przeszkadzało mi to jak były pocieniowane ;( nie mogłam na nie patrzeć, a tym bardziej nosić je na głowie ;)  Były dzień po farbowaniu.



A tu włosy PO. Fakt ścięte, ale widzę, że ich kondycja jest o wiele lepsza. Włosów nie farbowałam, tak więc widać, że kolorek jest trochę inny gdyż się po prostu zmył i zrobił lekko czerwony tak jak farba na pudełku.;) Czuje, że kondycja włosów polepszyła się bardzo. Są delikatne, mięciutkie, nie puszą się, a co najważniejsze, że na tym zdjęciu nie miałam prostowanych włosów, co bardzo mnie cieszy gdyż fajnie same się układają ;) pozbyłam się brzydkich cieniowanych włosów, wyglądają zdrowo i witalnie ;)



Co robiłam: 
- każdego dnia piłam herbatę z pokrzywy
- piłam drożdże z mlekiem
- olejowałam olejkiem Vatika jak również olejkiem rycynowym
- stosowałam maskę do włosów WAX, a także mleczną maskę Revolution Golden 
- wcierałam wodę brzozową
- włosy spryskiwałam mgiełką do włosów Radical
- w końcówki włosów wcierałam jedwab Artiste 

Przy okazji chciałam serdecznie zaprosić na rozdanie u eve, posiadaczki przepięknych włosów ;)

12 komentarzy:

  1. Piękne włosy.. chyba będę musiała wypróbować tą metodę bo moje włosy sa w strasznym stanie.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na włosach już obciętych widać, że sa zdrowe i błyszczące. I bardzo ładna fryzurka :) Podobają mi się takie ścięcia, ale ja nie mam odwagi obciąć swoich długich włosów :)
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Co do tych drożdzy to jak je trzeba przygotowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja piłam drożdże z biedronki. Dzieliłam na 4 części i każdą część zalewałam bardzo gorącym mlekiem i przykrywałam talerzykiem żeby je pozabijać ;) i później lekko ostygnięte piłam ;) czytałam ze dziewczyny piją z różnymi dodatkami, ja natomiast tylko z mlekiem ;)

      Usuń
    2. U mnie już 2 tygodnie drożdży za mną :) Ja wczoraj troszkę obcięłam włosy :)

      Usuń
    3. i jak? czujesz już ich działanie? ;)

      Usuń
  4. hmm ładne, podobają mi się, takie lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana zapraszam Cię na tag http://renia1201.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-renia1201.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wow tylko pozazdrościć takich ładnych włosków :)
    Bardzo fajny blog, dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie http://passioninworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to drastyczne cięcie, ale bardzo ładne i kolorek też jest super:) Ja też piję pokrzywę codziennie,teraz mam 2 tygodniową przerwę, ale niestety efektów pozytywnych nie widzę:( mam nadzieję,że to się zmieni :)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe lśniące wlosy,jak to możliwe że w każdym kolorze jest Ci bardzo ładnie. Sssssuper

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, cięcie faktycznie było drastyczne! Włosy prezentuja się jednak pieknie. Kocham boby!*.*

    Kolor po Garnierze wybitny :)

    OdpowiedzUsuń