piątek, 6 kwietnia 2012

TAG: Jesteś piękna!

hej Kochani ;)
Jak u Was? jak przygotowanie do świat? czujecie ? ja bardzo, chyba dlatego, że jeszcze nie jestem w swoim rodzinnym domku i wiem, że cała rodzina już tam na mnie czeka ;D  Ale przejdźmy do mojego pierwszego Tagu ;) bardzo się ciesze gdyż dwie cudowne bloggerki otagowały  mnie praktycznie w tym czasie ;) niezmiernie się ciesze i bardzo im za to dziękuje ;) Więc  zaczynamy! ;)

Zasady: 
1.Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie,
2.Napisz kto Cię otagował i podaj zasady,
3.Otaguj kilka następnych dziewczyn,
4.Podaj pięć rzeczy, które w sobie lubisz ;)


Moje odpowiedzi

1.Ulubione dlatego, że strasznie chciałabym mieć takie włochy! ;D a że pomalutku dążę do takiego koloru, każdego dnia je oglądam, żeby znowu mi nie odbiło,żeby pofarbować się na jakiś inny niż czerwony! ;)

2.Zostałam otagowana przez martaa-magdaa, a także kocham0zakupy- dziękuje jeszcze raz Kochane! ;*

3. Co w sobie lubię :

  • usta- są duże, zarówno górna warga jak i dolna, pełne ;) uwielbiam je najbardziej ;)
  • włosy- grube, gęste oraz proste dlatego nie muszę używać prostownicy
  • oczy- duże, zielone ;) oczy zielone życie szalone! ;)
  • odwaga- uważam, że jestem naprawdę odważną osobą, jak i chodzi o wariactwa typu: kolczyki, tatuaże, kolor włosów, a także o ważne decyzje, które podjęłam w swoim życiu. 
  • opiekuńczość- lubię ją w sobie, gdy mieszkałam z rodzicami uwielbiałam ich ze wszystkiego wyręczać, wszystko zrobić za nich, aby mogli cały czas odpoczywać ;) objawia się również w stosunku do zwierzątek gdyż mam 7 piesków, opiekuje się nimi, uratowałam kilka, jednego kupiłam na targu w dzień kiedy było minus 20 stopni na dworze i biedny siedział w klatce, drugiego przygarnęłam kiedy został porzucony w sadzie, a trzeciego od zabicia gdyż właściciel chciał pozbyć się go niewygodnego zwierzaka, a jednego malutkiego kotka wyciągnęłam z rowu i zabrałam również do domu ;)  

Do zabawy Taguję:



A na koniec chciałabym Wam życzyć zdrowych, spokojnych, rodzinnych, ciepłych świąt Wielkanocnych ;)







5 komentarzy:

  1. Też strasznie kocham zwierzęta. Jednak pozostały mi tylko rybki :) Jak pójdę na swoje to chyba w domu będę miała ZOO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tym samym się martwie ;) ;*

      Usuń
  2. Dzieki za tagowanie. Musze się powaznie zastanowić nad tym co w sobię lubię... Chyba mam za dużo komplesów, bo przychodzą mi na myśl tylko paznokcie:D

    Zazdroszczę grubych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno coś się znajdzie ;) ja również w moim ciele dużo tego nie znalazłam, dlatego też skupiłam się na charakterze ;D

      Usuń
  3. Kocham pieski ;p A co do odwagi to mi jej niestety brak ;/ Wpadnij do mnie i zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń