niedziela, 6 maja 2012

11 Question Tag

Hej Kochane ;)
Otagowano mnie trzy raz dlatego  postanowiłam dzisiaj zabrać się za odpowiedzi ;)
Dziękuje Kochane, że pamiętałyście o mnie ;)

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.




A więc pytania od Maaartuchy


1. Jaki jest Twój ulubiony lakier do paznokci / cień do powiek?
Uwielbiam lakiery Miss Sporty, szczególnie żółty. Jestem wierna L'oreal Paris Oa Color Appeal Trio 337 Saphir Crystal ;)

2. Jesteś od czegoś uzależniona? Jeśli tak, to od czego?
Od kawy ;( niestety. Nie wyobrażam sobie poranka, całego dnia bez kawy. 

3. Twoje kosmetyki są uporządkowane i w jednym miejscu, czy raczej rozrzucone po całym pokoju, czy mieszkaniu?
Wszystko znajduje się w łazience. Mam do dyspozycji mała komodę, a każda szuflada ma swoje przeznaczenie ;)

4. Co jest Twoją inspiracją do pisania bloga?
Wy Kochane ;)

5. Jaki kosmetyk znajduje się na pierwszym miejscu Twojej "Wish-listy"?
Vichy żel do mycia twarzy Normaderm . Zbieram się do kupna już od dłuższego czasu, ale zawsze coś innego się pojawia. 

6. Co sądzisz o wyborach Miss malutkich dziewczynek, które są tak popularne za granicą?
To jakiś obłęd... 

7. Używasz odżywek do włosów? Jeśli tak, to jaka jest Twoja ulubiona?
Bez odżywki ani rusz ;) nie mam swojej ulubionej, poszukuje wciąż;)

8. Lubisz zwierzęta? Jeśli tak, to jakie jest Twoje ulubione?
Pieski oczywiście ;) mam 7 ;D 

9. Wolałabyś być jedynaczką, czy mieć rodzeństwo, i dlaczego?
Mam trójkę rodzeństwa i nie wyobrażam sobie życia bez nich. Mam swoją starszą siostrę, z którą mogę rozmawiać o wszystkim, starszego brata, który podziela moje pasje i bardzo dobrze się dogadujemy, a także drugiego najstarszego brata, który mnie czasami irytuje swoim wywodami, jednak jak przypomnę sobie jego tłustą jajecznicę, którą robił  nam bo myślał, że nas ucieszy, kiedy rodzice byli w pracy albo jak go plecy bolały i kazał mi po nich chodzić to wybaczam mu jego kazania ;)

10. Co najbardziej denerwuje Cię w Twojej rodzinie?
To, że kompletnie nie ruszają się z domu, a w szczególności rodzice ;)

11. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Zdarzyła Ci się taka przygoda?
Chyba nie... bo jeżeli od wejrzenia to co mamy konkretnie na myśli? spojrzeć na kogoś i nagle się zakochujesz czy raczej wejrzenie po przez poznanie, tak jakby "wejść" w jego osobowość, jego pasję, zainteresowania, wady, zalety, w jego duszę?


Pytania od kocham0zakupy

1. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Jeżeli używamy je na imprezy okolicznościowe, jakiś bal czy studniówka  to owszem jestem za aby skorzystać z takiego dodatku i podkreślić nasze oczy. Natomiast nie rozumiem dziewczyn, które mogą zakładać je każdego dnia, do zwykłego stroju. Wygląda to bardzo tandetnie. 

2. Czego używasz do aplikowania makijażu? 
Często korzystam z moich rączek ;)  Podkład w płynie za pomocą palców, puder za pomocą specjalnej gąbeczki, róż za pomocą grubego pędzla, a cienie nakładam małym pędzelkiem do cieni, a także czasami palcem ;)

3. Używasz bazy pod makijaż? 
Tak, używam zarówno na całą buzie, jak również osobną na oczy.

4. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie? 
Jeszcze do niedawna kredka, jednak teraz zdecydowanie eyeliner! ;)

5. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe). 
Tak, zazwyczaj Allegro, kupuje cienie i oleje. 

6. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach? 
Kiedyś tak. Jednak zdarzył mi się zbyt gęsty lakier jak również suchy tusz. Przestałam kupować ponieważ kosmetyki zazwyczaj są na świeżym powietrzu cały czas i wydaje mi się, że źle na nie to wpływa, gdyż temperatura jest zmienna . 

7. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż? 
Nie uważam się za profesjonalistkę w makijażu, czasami zdarzą się dwie różne kreski na oczach zrobione eyelinerem ;)

8.Czy pokazałabyś się na ulicy w źle dobranym kolorystycznie podkładzie?
Nie ma mowy! ;) podkład musi być dobrze dobrany, aby nie odróżniał się od naszej szyi ;) Czułabym, że wszyscy na mnie patrzą ;)

9. Lubisz dostawać kosmetyczne prezenty?
Oczywiście, a w szczególności trudno dostępne, których nigdy bym sama nie kupiła ze względu, że w Polsce nie występują ;)

10. Jak sobie wyobrażasz siebie za 10 lat?
Trudne pytanie... Mając wtedy 31 lat chciałabym być mężatką, mieć dziecko, domek z ogródkiem i czuć stabilność w życiu.

11Ulubiony kolor? 
czerwony ;)


Pytania od marty-magdy

1.Co porabiasz na codzień  uczysz sie,pracujesz..) ?
Studiuje ;)



2.Twój ulubiony blog ( nie koniecznie kosmetyczny).

Uwielbiam blogi o pielęgnacji włosów ;)



3.Ile czasu dziennie spędzasz nad blogiem?

To zależy od tego czy piszę posta, czy przeglądam i komentuje Wasze nowe posty ;) Na to aby uważnie Was obserwować muszę mieć dla siebie od 1-2 godziny plus kawę ;)



4.Co Cię najbardziej relaksuje?

Kąpiel z dodatkiem soli i oliwki ;) 



5.Wymarzone miejsce na wakacje.?

Szkocja, bardzo chciałabym ją odwiedzić, oczywiście przy tym pogłaskać potwora z Loch Ness ;D ;D



6. Wolisz buty płaskie czy na obcasie?

Uwielbiam obcas w każdej postaci, jednak na spacery czy zakupy wybieram płaskie buty ;)



7. Włosy proste czy loki?

Proste. Sama mam proste, nie używam prostownicy i suszarki, więc muszę swoje chwalić i wybrać ;D



8. Ulubiony tusz do rzęs ? 

Maybelline, Colossal Volum Express Mascara in New York. 



9. Wolisz kosmetyki pielęgnacyjne czy kolorowe?

Kosmetyk ma działać, przy tym ładnie wyglądać ;) Jeżeli o to chodzi ;)



10. Co sądzisz o kosmetykach azjatyckich?

Szczerze mówiąc to chyba nigdy ich nie używałam, ale zawsze kojarzyły mi się jako bardzo kolorowe, intensywnie pachnące, z dodatkami różnych wynalazków ;)


11.Twoje największe marzenie?

Wybrać się na prawdziwy Manhattan ;D


Moje pytania:
1. Ulubiony olej do włosów? Jeżeli taki stosujesz
2.Róż do policzek czy bronzer ?
3. Pomadka czy błyszczyk? 
4. Ulubiona drogeria, sklep, stoisko z kosmetykami?
5. Twój swój styl ubioru to ? 
6. Wybierasz zimę czy lato? 
7. Wolisz długie włosy, a może preferujesz krótkie fryzurki?
8. Co myślisz o tipsach? Tandeta, brak pielęgnacji czy estetyczne, zadbane paznokcie?
9. Drogeryjne kosmetyki, a może domowe sposoby pielęgnacyjne?
10. Jak brzmi Twoje motto życiowe?
11. Pierwszorzędna zasada w Twoim makijażu? 



Do zabawy zapraszam: 
Pomarancze
Kaje 
Kaś
gabusiek
Plotkare
Zakupoholiczke
lejdish
laaafe
Memorable
Dagusie

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci kochana że mnie otagowałaś! Na pewno zrobię ten TAG w najbliższym czasie. :) Ja też uwielbiam tusz Maybelline Colossal Volum Express zdecydowanie jest moim nr 1. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz:) również obserwuję! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe odpowiedzi...
    zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń