niedziela, 27 maja 2012

Emulsja Gloria + buciki :D

Hej Kochane ;)
Jak Wasze samopoczucie? ;) ja zaraz siadam do prawa cywilnego ;(
Będąc dzisiaj w Kościele w mieście, w którym studiuje, widziałam mnóstwo dziewczyn, które miały długie, do tyłka, piękne włosy! Dziś to było wręcz ich jakieś zgromadzenie, nie mogłam się wręcz napatrzeć! ;)
Obiadu nie chciało się dzisiaj robić więc wstąpiliśmy z chłopakiem na kebaba w tortilli :)

Dziś chciałam Wam opisać moje odczucia do Emulsji do włosów "Gloria" 

Kilka słów od producenta: 

Emulsja poprawia elastyczność włosów, zmniejsza ich łamliwość, ułatwia rozczesywanie i modelowanie. Nie wpływa na szybkość przetłuszczania włosów. 

Niedużo tego, ale konkretnie :D

Moja opinia: 

  • Opakowanie proste, estetyczne,  trochę przypomina talię kobiety :)
  • Konsystencja dość rzadka, emulsja ma kolor zielony
Działanie:

Jak dla mnie jest najlepsza! 
Emulsja bardzo dobrze wpływa na moje włosy. Po jej użyciu są mięciutkie, nawilżone po same końcówki, nie puszczą się, nie elektryzują. Są bardzo delikatne w dotyku, kiedy przeczesuje je palcami są śliskie i gładkie. Oczywiście nie ma problemów z ich rozczesaniem. Włoski w słońcu błyszczą się niesamowicie! 
Zapach troszkę chemiczny, mi odpowiada ;)
Jestem podwójnie zadowolona ponieważ za tak wspaniały kosmetyk płace ok. 5 zł :) 
Czy kupię ponownie? oczywiście! Gloria jest hitem tego lata:) 



A teraz trochę mniej kosmetycznie:) będąc ostatnio na zakupach szukałam długiej letniej sukienki, jednak nie znalazłam żadnej:( chcąc poprawić sobie trochę humor wstąpiłam do obuwniczego i oczywiście nie wyszłam z niego z pustymi rękami :D





Kocham koturny! nie tyle co szpilki jak koturny:) są mega wysokie, a do tego bardzo wygodne i chyba za to je kochamy :) 

Miłego dnia ! ;)
Buziaki ;*





46 komentarzy:

  1. swietne te buciki - tez uwielbiam koturny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty cudne emulsja ciekawa ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie gloria siedzi w koszyku i czeka na swoją kolej ;D
    na razie jej nie używałam bo kończę to co mam zaczęte
    buciki wow ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również uwielbiam koturny :)) te co kupiłaś są świetne! pozdrawiam i dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miałam praktyki w gimnazjum to myślałam że oszaleje - zdecydowana większość dziewczyn z naturalnymi zdrowymi włosami do pasa i dalej! A ja w życiu nawet do zapięcia stanika nie miałam :(
    Emulsje Glorii mam od niedawna i świetnie się spisuje do mycia, ale maski Glorii nie przebije żadna inna ;) 6zł za maskę bez silikonów która sprawia, że włosy są wygładzone i mięciutkie - aż trudno uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. koturny świetne! najwygodniejsze buty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buty, no i ta emulsja interesująca- gdzie ją można dostać?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaa Cieee jakie buty cudne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oo a ja nie tak dawno lukałam na Glorie i tak lukałam,że o niej zapomniałam ;))
    musze też ją sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj chciałabym mieć taką talię jak ta Gloria :D
    Recenzja brzmi zachęcająco, ale nigdzie w sklepach jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te koturny ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się te koturny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba nam się twój blog, jesteś świetna <3

    + zapraszamy na naszego bliźniaczego bloga http://life-of-twins.blogspot.com/ :)
    dodajemy do obserwowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty masz cudowne! ;)


    Zapraszam na mój konkurs, który kończy się już jutro! Do wygrania wybrane okulary ze sklepu Iloko! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty mega! :D chociaz ja bym sie pewnie zabila ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie pięęęęęęęęęęekne buciki! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne butki, też mam w planach takie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam jeszcze o tej emulsji :) Ja na razie stosuję oleje :D Piękne buty

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mega buty ;)
    ja tez uwielbiam koturny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta emulsja stoi sobie na mojej półce i się kurzy, póki co użyłam jej tylko raz. niestety, jej zapach mi trochę przeszkadza. muszę to jednak wytrzymać i sprawdzić, jak na mnie działa :)
    świetne buty, tez uwielbiam koturny, chodzę w nich przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne butki ;) zapraszam Cie na moje rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. bOSKIE BUCIKI...ALE MUSZĄ CUDNIE NA STÓPKACH WYGLĄDAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. just love them! I've been looking for a pair of wedges just like those for a long time! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. na początku jest ciężko z rezygnacją z farbowania ale teraz przypomina to już ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne buty :) I do tego jeszcze wygodne, chociaż nie wyglądają na takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Glorię też uwielbiam :)) za zapach, działanie i cenę :D Ale emulsja jest dla mnie zbyt słaba, wolę odżywkę.

    Buty.. kolosalne :D Tak ciężkie wizualnie koturny tylko na super zgrabne, długie nóżki, pewnie takie masz :> Zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Te bucki świetne! ♥
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam nigdy o Glori ale buty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty genialne :)) Wygladaja na strasznie nie wygodne ale w rzeczywistosci pewnie jest zupełnie na odwrót... :)
    Jeśli masz chwilke, zapraszam na mojeg bloga na rozdanie kosmetyczne :)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ground cover can be added to pedophile the landscape.
    Owning a regular lawn mower does not mean you have to give
    up on mulching your yard; you just have to be willing to do some work.
    Cardboard mulch is very uncommon in Los Angeles, California and other parts
    of the country.

    OdpowiedzUsuń