sobota, 5 maja 2012

Garnier Fructis Color Resist

Hej Kochane ;)

Pogoda za oknem wprost idealna: dużo słonka, temperatura wysoka, lekki wiaterek co powoduje, że taki upał Nas nie męczy ;) Jakieś plany na sobotni wieczór? :)  Ja dzisiaj postanowiłam mojego TŻ namówić na jakiś wypad, zobaczymy co z tego wyjdzie gdyż On o niczym jeszcze nie wie bo jest w pracy, ale jak tylko wróci zacznę swoje marudzenie i będzie musiał się zgodzić ;D

Dzisiaj troszkę na temat szamponu Garnier Fructis, Color Resist, Szampon do włosów farbowanych i pasemek z ekstraktem winogronu.  
Pokrzywdzona przez szampon z Joanny poszłam do Rossmanna i długo, długo zastanawiałam się nad kupnem szamponu. Od momentu kiedy zaczęłam większą uwagę zwracać na pielęgnację moich włosów, kompletnie nie brałam pod uwagę tego szamponu. Gdy w sklepie zaczęłam go wąchać, zapach przypomniał mi czasy kiedy byłam mała, a moja mama cały czas go kupowała, niedokładnie z tej serii, ale zapach identyczny jak poprzednicy ;D Dlatego kupiłam go ;) do włosów farbowanych dlatego, że włoski cały czas farbuje ;)


Od producenta: 
Formuła wzbogacona w olejek z pestek winogrona oraz jagody acai intensywanie odżywia włosy, trwale chroni kolor. Włosy farbowane sa bardziej elastyczne, jedwabiste i łatwe w rozczesywaniu. Kolor jest błyszczący, promienny i bardziej trwały. 

Moja opinia: 
+ przyjemnie pachnie, wręcz pysznie: świeżo, słodkawo, orzeźwiająco, idealne na odświeżenie w gorące dni
+ wydajny
+ oczyszcza włosy, są  lekkie, jednocześnie puszyste 
+ nie pląta włosów, łatwiej się rozczesują
+ bardzo dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość
+ nie podrażnił mi skóry głowy, łupież również się nie pojawił
+ włosy następnego dnia nie są przetłuszczone
+ nie wysusza
+ estetyczne opakowanie, ładnie wygląda w łazience :D 

- nie wysusza, ale jednak nie nawilża
- włoski nie błyszczą się jakoś specjalnie
- jak schodziła mi farba, tak i teraz po jego użyciu schodzi

 Ogólna ocena to średniak ;) jeżeli ktoś oczekuje od szamponu tego, aby mył, oczyszczał i dobrze się pienił to bez wątpienia sprawdzi się ;)


A Wy co o nim sądzicie? ma więcej plusów czy minusów? :)


Buziaczki ;*



26 komentarzy:

  1. Też mam farbowane włosy i jeszcze nie spotkałam szamponu, który faktycznie chroniłby kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po każdym wypłukuje się kolor ;(

      Usuń
  2. ciekawe recenzja :)
    Ja jescze nigdy nie farbowałam włosów :)
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni raz używałam tego szamponu niemal dwa lata temu i to co mi utkwiło w pamięci - to że zapach faktycznie miał baaardzo przyjemny. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam za produktami garniera

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten szampon odkąd zaczęłam farbowac włosy i szczerze to nie jest jakiś super odstrzałowy, kolor wymywa mi się po jakimś miesięcu ale przynajmniej ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest niesamowity, ale szkoda, że na włosy tak samo nie działa;(

      Usuń
  6. Jakoś nigdy nie podpasowały mi szampony z serii Fructis, ale sam garnier kosmetyki to jak najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam kremy do twarzy z garniera ;D

      Usuń
  7. ciekawa recenzja.
    lubię szampony z Garniera, tego jeszcze nie miałam:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. FAJNY :))!
    zapraszam na konkursik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. mi po nim wypadały włosy :D ale teraz zrobili jakiś mega objętość i chyba spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go i nie narzekam a zapach rzeczywiście na piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to szacunek;) Z taką grupką to nie łatwo na pewno jest;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szampony z Garniera za ich zapach. :D

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam szamponów z Garniera. Dobra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ,że farba schodzi ale z szamponami niestety tak już bywa :( Nie stosowałam jeszcze tego kosmetyku :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja niestety nie lubię szamponów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. testowałam już tyle przeróżnych szamponów, drogich tanich i jeszcze nie znalazłam swojego ulubieńca:( chociaż lubiłam serię Loreal Matrix :)

    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja również już tyle przetestowałam i nadal szukam tego jedynego ;)

      Usuń
  18. Ja nie farbuje wlsow, wiec nie jest dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tego szamponu np bardzo nei lubie ponieważ mega przetłuszcza mi włosy - masakra jakaś , ale to od typu włosow zalezy więc nie kierujcie sie moja opinią:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey, I just found your blog!! :)
    Amazing product, I use Garnier's shampoo as well!!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdpowiedzUsuń