poniedziałek, 7 maja 2012

moja lista must have!

hej Kochane ;)
Dziś przychodzę do Was z postem "Moja lista must have" ;) Ze względu na to, że mój chłopak pojechał na jeden dzień do rodzinnego domu ( to i jak znacznie za dużo ;) ) , a ja zostałam sama w mieszkaniu, organizuje sobie tak czas, aby jak najszybciej do jutra zleciał ;) Przeraża mnie myśl, że sama będę całą noc ;) 
Dzisiaj pokaże Wam rzeczy, które pragnęłabym posiadać w swojej szafie, kosmetyczce czy torebce ;) 

A więc:) 
Chodzą za mną od kilku tygodni. Nigdzie nie mogę ich znaleźć, a chciałabym mieć identyczne. Znalazłam jedne na allegro, jedno zdjęcie było w porządku (widać, że pozowała na nich profesjonalna modelka lecz nie są to legginsy, które są w sprzedaży), natomiast drugie zdjęcie przedstawia legginsy naciągnięte na manekina i widać,  że mocno prześwitują. Także poszukuję dalej, może Kochane widziałyście gdzieś takie, gdzie mogę najpierw przymierzyć, później kupić? 



Buty bez obcasów? Można? Można! Czego to ludzie nie wymyślą ;) Pokochały je i pokazywały się w nich najpierw gwiazdy, teraz możemy i my :)
Wyglądają ekstrawagancko, niekonwencjonalnie, trochę ( a może i bardzo) niewygodnie :) Dla mnie mają w sobie urok :)  Nie są one już tak niedostępne jak kiedyś, gdyż DeeZee w swoich nowościach wprowadza dla Nas takie cacko :D






Następną rzeczą, która znajduje się na mojej liście to poszarpane jeansy ;) ponoć można takie zrobić sobie samemu, ja jednak nie potrafię ;( Nie chciałabym aby wyglądały na jakieś "brudne, lecz na modne i kobiece ;) jeżeli ktoś zrobi mi taki sam efekt na zdjęciach to z chęcią się zgłoszę! ;D



Kolejnym ulubionym produktem, na którego mogę sobie tylko popatrzeć i powzdychać do niego jest paletka cieni Naked. 


Zestaw kolorów cieni jest wręcz dla mnie idealny, wymarzony. Uwielbiam beże i brązy, a tu kolory są naprawdę piękne. Nie mogę napisać o ich jakości, jednak z tego co czytałam, oglądałam i słuchałam paletka warta jest swojej ceny ;) 

A jakie wyglądają Wasze listy? :)


a przy okazji chciałam zaprosić na rewelacyjne rozdanie do  Malwiny ;) rewelacyjne nagrody czekają na Nas ;)



30 komentarzy:

  1. paletka naked jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy, szczegółnie paletka przypadła mi do gustu:))
    a buty wydają się być niewygodne, ale może tylko na takie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam za soba pare par takich poszarpanych jeansow, nie chwalac sie - wyszly nie tak zle =) ale bardzo podobaja mi sie te pierwsze destroyed, ktore pokazalas, tez zapuszczam zurawia za podobnymi =)

    OdpowiedzUsuń
  4. wystarczy spełnić 3 proste warunki i piękna bransoletka jest Twoja! :) ZAPRASZAM NA KONKURS :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka Naked też jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy! *.*

    Zapraszam was do udziału w konkursie :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń
  7. takie buty to zdecydowanie na pewno nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. ehh, mnie też tym nie zdemotywowałaś od zawsze słyszałam że najlepszy jest masaż kiedyś już tym sposobem walczyłam i były dobre efekty przez dłuuugi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też wzdycham do paletki Naked i co do jej kolorów mam podobne odczucia jak Ty :) Uważam jednak, że cena jest za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj cena mnie strasznie przeraża ;(

      Usuń
  10. Legginsy są swietne. :D A poszarpane jeansy nie jest wcale tak trudno zrobić hehe :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. i jak tu chodzić w takich butach.. aa ale piekne są. Bardzo podobają mi się cienie ! ..mam prośbę, mogłabyś mi polecić jakieś buty na koturnie które mogłabym ubrać na bierzmowanie brata ?..Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. tu masz pasiaste legginsy http://www.areyoufashion.com/leginsy-czarne-paski-stylu-kate-moss-p-7085.html

    a też mnie te buciki kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te legginsy, bardzo podoba mi się ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  14. super lista. ciekawe jak się chodzi w takich butach. + spodnie na pierwszym zdjęciu wyglądają jak spodnie Effy ze skisnów. na pewno będę odwiedzać Twoją stronę częsciej.
    zapraszam do siebie

    love,
    ann :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Legginsy świetne :) A w tych butach nie wyobrażam sobie chodzenia, wyglądają na mega niestabilne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Achh mi też marzy się paletka Naked... może kiedyś. ;) I też jestem ciekawa tego jak się chodzi w tych butach. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też mi się marzą takie jeansy, właśnie tak jak piszesz niby niechlujne ale z klasą

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczne są te jeansy :)!
    masz może ochotę się poobserwować? buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  19. paletka cudowna, naturalna taka jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te buty bez obcasów mnie przerażają. :D Widziałam je u jednej z bloggerek.

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej do siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. też chciałabym takie legginsy, już sobie wyobrażam jak świetnie wyglądałyby z jakąś złotą biżuterią! Naked też bym chciała, ale chyba nie jest warta swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie moge sie doczekac az ja wyczaje te buty w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://allegro.pl/niespotykane-spodnie-w-paski-pasy-jeansy-l-40-i2454784298.html :)

    OdpowiedzUsuń