piątek, 4 maja 2012

Uzupełnienie ;)

Hej Piękności ;)

Z racji tego, że wstałam o 4:45, nie chciało mi się spać, nie miałam nic do zrobienia, na dworze było bardzo pochmurno i brzydko, wytrzymałam jakoś do 9 godziny i ruszyłam na miasto ;) Oczywiście nie omieszkałam wstąpić do Rossmanna ;) jak zwykle poszłam po jedną rzecz, a wróciłam ze czterema;)


1. Olejek Alterra Pomarańcza i brzoza. 
Nie mogłam doczekać się aż skończy mi się olejek kokosowy Vatika i będę mogła wreszcie wypróbować ten z Alterry., mam, mam swój! ;D co za zapach... już go kocham ;)

2. Joanna, Naturia, odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą do włosów przetłuszczających się i normalnych.
Postanowiłam dać ostatnią szansę tej serii kosmetyków. Mimo, że szampon strasznie potraktował moją skórę głowy, pokładam ostatnie nadzieje w tej odżywce. Mam nadzieje, że zadziała tak jak powinna ;)

3. Loreal Triple Active, krem nawilżający pod oczy. 
Jak już wiele razy pisałam walczę z cieniami pod oczami, a także pojawiającymi się malutkimi zmarszczkami mimicznymi. Krem z Ziaji już mi się znudził więc postanowiłam wypróbować coś nowego. 

4. Dermopharma Zone Control 3 in 1 głęboko oczyszczający plaster na nos. 
Trafiłam na nie dzisiaj w Naturze. Kiedyś pamiętam były plastry z Clean&Clear, długo, długo potem ich szukałam, ale dowiedziałam się, że zostały wycofane. Myślałam, że już na zawsze pożegnałam się z plastrami, a tu bardzo proszę, są inne, ale są! ;) 



Czy któraś z Piękności używała tych kosmetyków? co o nich sądzicie? :)
Przy okazji chciałam zaprosić na rewelacyjne rozdanie do Lejdziakowej, czekają na nas świetne kosmetyki i nie tylko!  ;)


15 komentarzy:

  1. Posiadam ten olejek z Alterry i wczoraj właśnie drugi raz go użyłam :) Coraz bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę kupić te plastry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tylko napisałaś "Piękności" to wiedziałam że piszesz do mnie! :D ciekawią mnie te plastry, nie wiem czy mi się chce do Natury ruszyć skoro pada, ale chyba polecę i kupię :D drogie były?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:) ile kosztowały te plastry? :))

      Usuń
    2. plastry kosztowały 6,99 zł ;) w środku są dwa. Dzisiaj jeden zużyłam i powiem tyle, że naprawdę działają! ;D jedna wada jest taka, że pojawiły się łzy w oczach kiedy ściągałam ;(

      Usuń
    3. He he w sumie jak przy większości, np po wosku itp ;) Ale da sie zniesc ;)) Dzięki za odp ;)

      Usuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować ten olejek z Alterry ;)Ja niestety jeszcze żadnego nie używałam z tych kosmetyków :(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też niestety wstałam po 4, lecz powodem tego była matura.. :( spać nie mogłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłaś tą odżywkę z Joanny w rossmanie? ja tam jej nigdy nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze w koncu ten olejek z Alterry wyprobowac. Kusi ;) Pozdrawiam :) masz chec sie poobserwowac?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje, milo mi! Obserwuje tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. basrdzo zaciekawil mnie ten olejek Alterry,
    a paski musze sobie kupic! wiesz, ze tez wszedzie ich szukalam, ciekawe tylko czy sa tak dobre jak tamte Clean&clear :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się za dwa dni napisać o nich notkę ;)

      Usuń