sobota, 23 czerwca 2012

Maseczka oraz wygrana

Cześć ;)
Nie mam co się tłumaczyć, nie było mnie, no może gdzieś tam w cieniu obserwowałam Was ;) powód? powody? na sesje wszystkiego nie zwale, jednak trochę się do tego przyczyniła. Nie będę obiecywać, że się poprawię i każdego dnia będzie nowy post bo dzień się różnie układa i nie wychodzi. Mało pozytywne nastawienie, ale na obecną chwile tak jest. Pewnie niejedna blogerka przeżywała takie załamanie ;)

A na poprawę humoru maseczka i pizza... potrzebowałam tego :D


Maseczka oczyszczająca Peel Off, ekstrakt z ananasa i brzoskwini.


producent:
Dzięki działaniu peel off maseczka natychmiast usuwa zanieczyszczenia i oczyszcza pory. Wchłania nadmiar sebum i usuwa martwe komórki naskórka. Formuła maseczki zawiera ekstrakty z ananasa i brzoskwini, które zmiękczają naskórek, działają odświeżająco i regenerująco. Pozostawia skórę czystą, odżywioną i wygładzoną.   


ja: 
Maseczka jest doskonałym sposobem na odprężenie się, poprawę humoru i oczywiście zadbanie o swoją skórę twarzy. 
Bardzo wygodne i estetyczne opakowanie pozwala nam aż na 3 aplikacje.




Peel Off to maseczka, którą po wyschnięciu należy ściągnąć za pomocą naszych paluszków, co też jest fajnym rozwiązaniem gdyż nie musimy się martwić czy dobrze zmyliśmy maskę czy nie. 
Cudownie pachnie ananasem ;)
Produkt ten nie wysusza skóry, a pozostawia ją nawilżoną, delikatną i gładką. Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń, nakłada się bardzo wygodnie ponieważ ma silikonową konsystencje. Odświeżenie i oczyszczenie w sam raz na lato :)


Na koniec chciałabym Wam pokazać co wygrałam w rozdaniu u http://atomowkaada.blogspot.com/ ;)




A teraz lecę na poszukiwanie jakieś dobrej maseczki do włosów :)

Miłego dnia,
Bużki ;*








10 komentarzy:

  1. ale świetna wygrana, i wakacyjne i słodkie klimaty, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego typu maseczki :) Tej jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciastka są super :D
    Też uwielbiam maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie kolczyki ! :)
    Zawsze chciałam zrobić sobie maseczkę peel off :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie ze przesylka doszla i mam nadzieje ze sie podoba :)
    Jeszcze raz przepraszam za opoznienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się podoba! :) mój chłopak nie mógł się napatrzeć na ciasteczka :D nie wierzył, że można zrobić takie kolczyki :)

      Usuń
  6. Nie cierpię peel-offów. Mam do nich za suchą buzię ;) Maseczka odchodzi ze skórą ;)

    Kolczyki jak prawdziwe ciasteczka i muszelki :D

    OdpowiedzUsuń