środa, 1 sierpnia 2012

Moja armia ;)

Witajcie Kochane, 
Jak zwykle na początku trochę o pogodzie, samopoczuciu, wolnym czasie i innych pierdołach :)
Pogoda od kilku dni rozpieszcza Legnicę ;) Jest gorąco i świeci cały czas słońce. W sobotę wybraliśmy się z M. nad jezioro do Kunic. Nie zachwycam się jednak tym miejscem, jezioro ładne, zadbane, jednak nie ma jako takiej plaży, a szkoda ;D Jutro również zapowiadają się upały, a ja mam w planach namówić M. na kolejny wypad ;) pływać nie potrafię, ale za to opalanie nieźle mi wychodzi :D:D 

Dzisiaj post o mojej armii czyli żołnierzach, którzy intensywnie walczą pod moim dowództwem o stan moich włosów ;) 
I tak się przedstawia: 

\
Nie będę dzisiaj opisywać każdego po kolei bo post byłby męczący i zdecydowanie za długi. Ja lubię czytać konkrety więc postaram się każdego dnia, o ile życie mi na to pozwoli, napisać kilka konkretów na temat każdego produktu :) Podkreślę tylko, że moja pielęgnacja oparta jest na modnej w tym czasie eliminacji silikonów ;) ale widząc powyższe zdjęcie każda włosomaniaczka pewnie już to zauważyła ;)

I tak dzisiaj, idąc od lewej, na pierwszy odstrzał idzie znana wszem i wobec Alterra MASKA NAWILŻAJĄCA DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH GRANAT I ALOES- bogata i świeża pielęgnacja.


  • Maseczka została stworzona do tego aby intensywnie nawilżyć zniszczone i suche włosy. 
  • Oczywiście nie zawiera silikonów, syntetycznych barwników, substancji zapachowych, konserwujących oraz pochodzenia zwierzęcego
Opakowanie zawiera 150 ml produktu. 
Jako maska, którą powinno używać się 1 x w tygodniu uważam, że nie jest wydajna. Mi wystarczy na ok. 5 aplikacji czyli wychodzi, że na 5 tygodniu, jednak ja używam ją do 2 x w tygodniu więc dla mnie jest nie wydajna. Minus dla ciebie kochana!

Konsystencja 
Dość gęsta, koloru białego. Idealnie aplikuje się na włosy, nic nie ma prawa spłynąć nam z łapek czy z włosów :)

Działanie
Uuu i to na co wszyscy zawsze czekamy :D

Wg Kamy czyli wg mnie działa ;) Osobiście uwielbiam tę maskę i niedługo lecę do Rossmanna po kolejną tubę :) 
Maska świetnie nawilża włosy. Ja akurat mam wysuszone tylne partie włosów. Boki są w miarę nawilżone jednak włosy z tyłu są sianowate i odstają. Ratunkiem na to jest ta maska. Doskonale je nawilża, sprawia że są ujarzmione i na swoim miejscu :) I zauważyłam, że również poprawia kondycję, ponieważ po nałożeniu innej maski czy odżywki włosy nadal się nie puszą i nie są suche. Bałam się, że efekt, który uzyskuje będzie odczuwalny tylko i wyłącznie po nałożeniu Alterry jednak tak nie jest  :)

Zapach: Trudno mi określić, ale wydaje się dość słodki i przyjemny. 
Cena: ok. 8 zł
Dostępna tylko w sieci Rossmann 



Dziękuje za uwagę i do następnego posta :)

buziaki ;*! 


12 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać recenzji oleju kokosowego...sama zamierzam taki kupić. Póki co zużyje wodę brzozową , naftę kosmetyczna i olej jabłkowy...bo jak mam za dużo kosmetyków to trudno u mnie z regularnością ich stosowania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o cos dla mnie bez silikonow :))) bede czytala te wpisy:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak podoba Ci się Jantar? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą maskę Alterry, czeka na razie na swoją kolej ale widzę, że już się mogę cieszyć na przyjemne używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą maske z alterry za wszystko :)
    Ostatnio zamówiłam w miejskim sklepiku maske glorię , ale niestety otrzymałam emulsję ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u mnie emulsja świetnie się spisywała :) a glorie możesz dostać w Auchanie :)

      Usuń
  6. Oj kusisz kochana, kusisz ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo pomyślałam :) Jak sie spisuje ta Shauma ?

      Usuń
    2. Wygładza i nawilża, ale nie można przesadzić z ilością bo strasznie przetłuszcza i obciąża włosy ;)

      Usuń
  8. Też uzywałam tej odżywki i kocham ją za ten piękny zapach, wygładza włosy, ale niestety jak wspomniałaś, jest niewydajna. Miałam ją w trochę innym opakowaniu, takim jak szampony z tej serii i też starczyła mi na krótko niestety. Teraz testuję balsam z joanny, ale gdy się skończy możliwe, że do niej powrócę :) Co do 'armii' - imponująca :D

    OdpowiedzUsuń