wtorek, 4 grudnia 2012

Schauma kontra Dove

Cześć ;)
Z racji tego, że nie poszłam na bardzo nudne wykłady i w dodatku jestem zmęczona po aerobicu, przychodzę do Was dzisiaj z porównaniem dwóch odżywek w sprayu ;)


Schauma krem i olejek kontra  Dove do włosów farbowanych. 



Producent: 

SCHAUMA 
Odżywka głęboko pielęgnuje łamliwe i rozdwajające się włosy i zapobiega ich łamaniu się. Intensywnie pielęgnująca formuła z cennym olejkiem arganowym i o zapachu wanilii wzmacnia włosy od wewnątrz. Rezultat to zdrowo wyglądające i pełne blasku włosy. Odżywka natychmiast ułatwia rozczesywanie włosów po umyciu szamponem. Nowa formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami oddaje włosom proteiny, które zostały utracone. 



DOVE 
Super lekka konsystencja dostarcza włosom zastrzyku nawilżenia i nadaje im wyjątkową miękkość i blask. Dwufazowa formuła odżywki Dove w sprayu na dwóch poziomach:- pierwsza zawiera Fibre Actives, która wnika do wnętrza struktury włosa, - druga faza zawiera filtr UV, który pomaga chronić kolor przed blaknięciem, dzięki czemu Twoje włosy będą lśniące, a kolor intensywny na dłużej. 


Cena

Schauma: w promocji zapłaciłam 10 zł                                                   Dove:  ok. 18 zł 



Opakowanie

Jak widać na załączonym obrazku ;)
Jedyne co mi przeszkadza w Schaumie to to, że nie widzę ile zużyłam produktu. W Dove wszystko pięknie i przejrzyście widać




Działanie 

SCHAUMA

Jeżeli chodzi o odżywki w sprayu ta sprawdziła się bardzo dobrze. Jedyna odżywka w sprayu, która nawilża włosy, pozostawia je wygładzone miękkie w dotyku. To chyba zasługa olejków, które w sobie zawiera. Tego rodzaju odżywki stosowałam zawsze jako coś lekkiego co może troszeczkę pomoc odżywce, którą wcześniej spłukiwałam, jaki jakby wspomagacz ;) Schauma pokazała, że potrafi sama działać ;) Super sprawdziła się na wakacje, kiedy myłam włosy po opalaniu, a jak wiemy słońce wysusza. 
Włoski po niej pięknie się rozczesują.
Ma swoje dwie wady. Pierwsza to opakowanie tak jak wcześniej pisałam, druga to taka, że trzeba uważać z aplikacją. Kiedy w wakacje miałam na głowie boba nieraz nie dwa przesadziłam z ilością produktu. Włosy były obciążone, a na drugi dzień tłuste. 
Zapach jest intensywny, trudny do opisania, ja tam żadnej wanilii nie wyczuwam, jednak podoba mi się ;)


DOVE

Mimo iż cena jest wyższa, odżywka jest dużo gorsza od Schaumy. Po raz kolejny sprawdziło się u mnie 'tanie nie znaczy gorsze". 
Po aplikacji nie zauważyłam żadnego odżywienia i nawilżenia, a kolor jak zmywał się tak zmywa się i po odżywce. Końce były suche i puszące się. Żadnego nabłyszczenia również nie zauważyłam. Plus za zapach i opakowanie  Pięknie pachnie i utrzymuje się naprawdę długo. 

 . 

19 komentarzy:

  1. mam tę schaumę, lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie dove choc schaume uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A składy? Podejrzewam, że Shauma musi mieć silikony które upiękniają włosy i są tak potrzebne na zimę :) Tak samo jak Dove, ale Shauma może bronić się olejkami :)
    Oczywiście dywaguje sobie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam się na składach więc nie podejmuje tematu ;)

      Usuń
  4. Mam Shaumę i jest całkiem, całkiem :) Używam jej do stylizacji włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś przeze mnie nominowana do wzięcia udziału w zabawie - Liebster Blog, szczegóły na http://xxvodkaxx.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego z nich :)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely blog...kisses..

    amazing giveaway on my blog!!! http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2013/01/giveaway-sissi-hand.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie po niespodziankę:)
    http://nibynic-zaprasza.blogspot.com/2013/02/upominki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem Schaumy jak sprawdziłaby się na moich włosach:) Dove używałam kiedyś szamponu i nie byłam zadowolona i od tamtej pory nic z tej firmy nie kupuję:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Schaumy chętnie wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do wzięcia udziału w Liebster Blog -> http://recenzjatorka.blogspot.com/2013/06/libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wolę Schaume ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolę Schaumę ;) Kosmetyki do włosów Dove w ogóle do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam Shaumę i była całkiem ok, faktycznie bardzo ułatwia rozczesywanie. Fajna odżywka w dość niskiej cenie.

    OdpowiedzUsuń