wtorek, 17 września 2013

Bielenda olejek arganowy 3w1 + akcja paznokcie

Cześć ;)
Dzisiaj kilka słów na temat drogocennego olejku od Bielendy. Ja wybrałam sobie chyba najbardziej pożądany i wybierany przez kobiety czyli arganowy. A tak przedstawia się w całości :


Zapewnienia producenta: 

To olejek w sprayu , co sprawia wrażenie łatwego w użytku... mam jednak inne odczucia. Producent mówi  aby olejek nanosić na zagłębie dłoni, ja jednak spróbowałam spryskać ciało i olejek ma duże ciśnienie ;D tzn. kiedy chce aplikować bezpośrednio np. na nogę, olejek pryska na wszystkie strony ;(  kiedy przyłożymy go do dłoni i pryśniemy to problem znika ;)


  • Olejek jest koloru ciemnego złota. 
  • Konsystencja lekka, dość szybko się wchłania jak na olej. 
  • Zapach trudno mi zdefiniować gdyż nie wiem jak pachnie naturalny olej arganowy. Mi osobiście zapach się podoba, nie jest zbyt nachalny. Czytałam u innych dziewczyn, że można poczuć nutkę cynamonu ;)
  • Wydajność jest ok. Ja używam go do całego ciała, do twarzy jak i również do włosów więc jeżeli jeden produkt używamy praktycznie do całej pielęgnacji to nic dziwnego jak szybko się zużyje ;)


Działanie: 
  • włosy- jeżeli chodzi o zabezpieczenie końcówek to tu fajnie się sprawdza. Końcówki są wygładzone i miękkie. Oczywiście jeżeli przesadzimy z ilością to będą zwyczajnie przetłuszczone. A już mi się tak zdarzyło ;D Olejowałam również całe włosy kilka razy. O efektach trudno tu mówić gdyż trzeba czekać na nie trochę dłużej, ale ja nie zamierzam z niego rezygnować ;) Dodaje go również do innych olejów kiedy olejuje włosy i uważam, że do tego też się nadaje ;)


  • Twarz- mam dość suchą skórę więc taki olejek działa u mnie bardzo dobrze. Po nałożeniu skóra jest dość tłusta, olejek nie wchłania się tak szybko jak krem, trzeba mu dać dłuższą chwilkę ;) Świetnie nawilża, również dobrze sprawdza się pod makijaż. Trzeba zaznaczyć, że wystarcza naprawdę niewielka ilość kosmetyku. 


  • Ciało- również dobrze nawilża całe ciało jak i twarz. Idealny po depilacji nóg czy po opalaniu. Olejek jest dość tłusty, zostawia tłustą powierzchnie na skórze, ale w końcu to olejek ;) Jeżeli mamy dość mocną opaleniznę to bardzo ładnie ją podkreśla, a skóra pięknie lśni ;)


  • Cena ok. 20 zł, w promocji 14-15 zł. Rossmann, Natura


Uważam, że to bardzo dobry kosmetyk za taką cenę. Jedyny minus ( dla mnie) to dozownik, a może mi się tylko trafiła taka felerna buteleczka ;) . Nie wierzyłam nigdy w kosmetyki 2w1, jak szampopn z odżywką,  a tym bardziej 3w1. Olejek mile mnie zaskoczył i na pewno kupię go ponownie. 

Na koniec chcę Wam również pokazać moje dzisiejsze paznokcie ;)  



Zamierzam powalczyć trochę o długość paznokci ;) Praca na wakacje zniszczyła mi paznokcie bardzo, do tego doszły twarde i suche skórki ;(  od 15 dni biorę tabletki Vitapil, kupiłam je z myślą o włosach, nie chcę jednak męczyć mojego żołądka dodatkowymi suplementami na paznokcie więc pokładam nadzieje w Vitapil ;)  Za dwa tygodnie pokaże Wam czy coś urosły, a za ponad miesiąc podsumuje działanie na paznokciach jak również na włosach ;) 


A może Wy macie jakieś fajne, sprawdzone sposoby na paznokcie ?;)  

Pozdrawiam


Na temat tego olejku możecie również przeczytać tutaj : http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/377/bielenda-olejek-arganowy-3w1,   serdecznie zapraszam ;)



9 komentarzy:

  1. ja używam odzywki Eweline 8 w 1 i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój tani i skuteczny-jedyny jak dotąd-sposób na piekne paznokcie to moczenie w podgrzanej oliwie z oliwek, ale trzeba być systematycznym;) żadna odżywka jak dotąd mi nie pomogła, ani eveline,ani hean ani avon etc etc. Co do vitapilu brałam przez miesiąc,nie zauważyłam efektów i zrezygnowałam;> pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jaki skład ma ten olej? na którym miejscu jest argan? ;)
    naturalny olej arganowy śmierdzi :p

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się napatrzeć na ten boski różowy lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za recenzje, bo zastanawiam sie nad kupnem tego olejk.
    obserwuję i zapraszam do mnie www.la-mujer-perfectaa.blogspot.com i zachęcam do udziału w rozdaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten olejek, chyba się skuszę i też zakupię;)
    A z paznokciami Regenerum na pewno da rade, mi pomógł rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam i będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla zainteresowanych analizą składu polecam http://beautycare1111.blogspot.com/2014/01/bielenda-drogocenny-olejek-arganowy-3w1.html

    OdpowiedzUsuń