poniedziałek, 21 października 2013

Bell Fashion Colour

Cześć ;)
Dziś przychodzę do Was z paznokciami, a konkretnie z kolorek, jakim pomalowałam je na ten nowy tydzień. 
Wybrałam lakier od Bell, Fashion Colour. Prawdopodobnie nr 806 ;) dlaczego prawdopodobnie? ponieważ numerek wytarł się na tyle, że widzę jedynie końcówkę 6, a z tego co sprawdzałam to może być 806 ;) bardzo Was za to przepraszam, ale mam nadzieje, że przy wyborze tego koloru pomogą Wam poniższe zdjęcia ;)










Jeżeli chodzi o uchwycenie kolorku na zdjęciach to jest to dość spory problem. Walczyłam dwa dni. Przy różnym oświetleniu i w różnych porach dnia. Wrzuciłam kilka zdjęć aby pokazać go z każdej strony.

Trwałość koloru jest duża. Każdego dnia zmywam naczynia, a kolor przy końcówkach zaczął schodzić w 4 dzień. Wydaje mi się, że to spory czas.
Bardzo ładnie lśni, jest łatwy przy nakładaniu. Jedna warstwa wystarczy na pokrycia, ja natomiast zawsze kładę dwie, niezależnie od tego jak dobrze kryje lakier. I tu dwie warstwy sprawiają  że kolor trochę rożni się od koloru na flakoniku ponieważ jest dużo ciemniejszy

cena. ok 9 zł

A Wy moje Drogie, używałyście lakierów z tej serii?

Miłego Dnia :)


9 komentarzy:

  1. masz piękne paznokcie :)
    osobiście nie używałam lakierów z tej serii ale kilkakrotnie przymierzałam się do ich zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny kolor, na pewno przetestuję u siebie :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam lakier z tej serii - niebieski - i strasznie barwi mi płytkę ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy nacięłam się na lakiery z Bell i podchodzę do nich średnio na jeża... Ale kolorek śliczny, w sam raz na jesień i zimę (kojarzy mi się jako kontrast z śniegiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor ;) Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor, a Ty masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń