czwartek, 17 października 2013

Kilka nowości, stare pewniaki

Cześć ;)
W ciągu tego tygodnia nazbierało się kilka kosmetyków, zaopatrzyłam się również w moje stare, sprawdzone pewniaki oraz dostałam kilka fajnych nowości od siostry, jak również prezent na moje 22 urodziny, które są już w sobotę ;)



 Odżywka do włosów DeBa Biovital oraz szampon do włosów nadający połysk z tej samej firmy co odżywka. Nie udało mi się upolować ich w mojej biedronce, jednak siostra zrobiła mi wczoraj przemiłą niespodziankę i przywiozła mi je z Wrocławia :) Jeszcze nie wiem jak działają, ale już jutro zabieram się do ich testowania ;)



Vichy Normader Żel
 Mój stary przyjaciel i pewniak do oczyszczania twarzy o którym mogliście (i nadal możecie) przeczytać tutaj .Trafiłam na świetną promocje, w której kosztował 29,99 zł. Przemiła pani dorzuciła mi również próbki płynu micelarnego Vichy i kremu z Biodermy


Tonik odświeżający Soraya. Rzadko zdarza mi się używać toników, a czuje, że moje skóra przez pogodę stała się jakaś zmęczona i szara, więc z rana przemywam nim twarz. Nie zauważyłam, żeby miał jakieś minusy, odświeża i fajnie nawilża skórę.


Avon, peeling, maseczka oraz krem do stop imbir i biała herbata. Użyłam tylko raz, miłe i przyjemne uczucie na stopach po zaaplikowaniu całej trójki, stopy są odświeżone i mięciutkie. Fajna sprawa do domowego spa, zapach rewelacyjny, ja się w nim zakochałam ;)


High light, technic. Tego pana chciałam poznać od dłuższego czasu ;) Nigdy nie używałam rozświetlacza na twarz, stwierdziłam, że w pochmurną pogodę mogę dodać sobie trochę blasku i świeżości, a ten maluszek świetnie się do tego nadaje. 


Ponownie Avon mocha latte. Uwielbiam cienie w kolorach brązu. Uważam, że paletka jest świetnie skomponowana, takie własnie kolory chciałam mieć w jednym opakowaniu. Pierwszy cień jest bardzo jasny, matowy, służy mi jako baza pod resztę  2 i 3 również są matowe, używam ich do podkreślenia brwi, jak nakładam je również, natomiast kolor 3 jako jedyny ma w sobie drobinki rozświetlające. 



A tak wyglądają moje dzisiejsze paznokcie 

Z racji tego, że w sobotę 19 października obchodzę swoje 22 urodziny, dostałam od swojego narzeczonego dwa przepiękne pierścionki, wie dobrze, że jeżeli chodzi o biżuterie to rozkochana na zabój jestem własnie w pierścionkach.







Ja uciekam, a Wam życzę miłego dnia;)


15 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki. A recenzji juz nie moge sie doczekac! Buziaki, zapraszam na nową notkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon mam ten sam, a Vichy uwielbiam, są świetnymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super produkty ! W szczególności ten tonik firmy Soraya ! Mi seria nawilżenie dotlenienie bardzo podpasowala i używam z niej nie tylko toniku ale tez zelu do twarzy. Tonik naprawdę super oczyszcza i nawilża buzie - po kilku dniach stosowania staje sie ona gładka, poprawia sie koloryt i wydaje sie byc bardziej wypoczęta. Co do zelu - super usuwa resztki makijażu, dobrze oczyszcza pielęgnuje. Oba kosmetyki nie uczulaja nawet najbardziej wrazliwej skory takiej jak moja ! Polecam świetna seria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi juz od dawna marzy sie ten rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj kupiłam sobie identyczną odżywkę z Debe, muszę się jeszcze postarać o szampon;)
    klik i jestem u Cb:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to już któryś blog, na którym widzę odżywkę i szampon tej firmy. Co oznacza, że czas wypróbować :D
    fajne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś piękna :)
    pierścionki są super ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy zestaw do stóp.
    Świetnie, że facet Cię rozpieszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te złoto - różowe paznokcie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także bardzo sobie chwalę cienie z Avon:-)
    ładniutkie pierścionki, ja uwielbiam takie dodatki ale mój mężulek się o to wkurza bo uważa,że powinnam nosić tylko te złote,którymi mnie obdarował:-)

    ps. masz śliczne brwi, co ja piszę- cała jesteś śliczna!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten żel z normadermu, uwielbiam:)

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Świetne kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie super, sama uwielbiam taką kolorystykę ;) Ten drugi pierścionek bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugi pierścionek jest śliczny :) Ten szampon i odżywka to produkty biedronkowe? Jeśli tak to z miła chęcią im się przyjrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na ozdobienie końcówek i te zdjęcia z biżuterią cudowne

    OdpowiedzUsuń