czwartek, 10 października 2013

paznokcie plus miły prezent

Cześć ;)
Moja uczelnia mnie dosłownie rozpieszcza ;)  poniedziałek wolny, od wtorku do czwartku góra dwa zajęcia, piątek wolny, nic tylko studiować! :D a dodatkowo słonko dziś baaardzo intensywnie grzeje ;)

Dziś przychodzę do Was z moimi pomalowanymi pazurami oraz chciałam Wam pokazać jak miły i piękny  prezent dostałam od narzeczonego. 

Chciałam tylko dodać, że pokazywanie publicznie moich paznokcie jest dla mnie nowe więc proszę Was o wyrozumiałość dla osoby początkującej :D a więc...





Wiem, że na palcu wskazującym widać jakiś zadzior i skórkę, ale zmywania naczyń się nie wyrzeknę dobrowolnie :) wzorek podejrzałam na stronie kobiecywizerunek.pl. lecz go trochę zmodyfikowałam. Całość wygląda bardzo delikatnie, ostatnio szalałam z różnymi kolorowymi pazurkami więc dzisiaj postawiłam na coś lżejszego :)


A od mojego ukochanego dostałam przepiękny zegarek. Mój stary ciągle się odpinał i wiele razy upadł mi na podłogę. Dostałam więc nowy, który ma mi przynieść dodatkowo szczęście w nowym roku akademickim ;)








A ja uciekam na zajęcia, które zaczynają się za 25 minut :D mam 3 minuty drogi do szkoły:D wiem, jestem szczęściarą :D

buźka!!

7 komentarzy:

  1. Masz piekne dłonie i palce pianistki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne Ci wyszły paznokcie, kojarzą mi się z pisankami :)
    Szczęściara z Cienie, ja na swoją uczelnie dojeżdżam ponad godzinę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy wzorek, a zegarek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny mani :) Cudowny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi si Twoje pazurki! Prezencik również trafiony, nie?

    OdpowiedzUsuń