czwartek, 24 października 2013

rozświetlacz High Lights Technic

Cześć Kochane ;)
Dziś przychodzę do Was z recenzją małego kosmetyku, który gości w mojej kosmetyczce od niedawna. Jest to rozświetlasz do twarzy. Kiedy ostatnimi czasy zauważyłam, że moja skóra pomimo makijażu jest szara i "bez życia" stwierdziłam, że może warto wypróbować taki kosmetyk. Szukałam długo długo długo na internecie oraz w drogeriach takiego rozświetlacza aby nadawał skórze ładny i naturalny efekt rozświetlenia. Wiedziałam,że ma być w płynie ponieważ nie lubię pudrów w kamieniu, tak więc stwierdziłam, że rozświetlacz też nie może być w kamieniu. Szukając natrafiłam na rozświetlacz High lights technic. Po wielu przeczytanych i pozytywnych opiniach wiedziałam, że muszę go wypróbować, a dodatkowym plusem była niska cena. 

Jeżeli chodzi o opakowanie to rozświetlacz jest w szklanej buteleczce, która przypomina lakier do paznokci. 



Pędzelek również wyglądem przypomina ten od lakieru do paznokci. Nie jest jednak elastyczny i miękki, wykrzywia się na wszystkie strony. Dlatego kiedy mam już aplikować go na twarz, robię pędzelkiem kilka kropek i rozcieram palcami. 



Tak prezentuje się na dłoni. Jeżeli chodzi o kolor to jest leciutko różowy czego NIE WIDAĆ NA TWARZY. Nie ma obawy, że zrobimy sobie różową plamę na buzi :)





Nakładam go na podkład  Można go również zmieszać z podkładem. Ja często wybieram pierwszą opcje. Aplikuje go na kości policzkowe, łuk brwiowy, na nosa, nad górną wargą pod noskiem oraz na podbródek.. 

Tak prezentuje się w świetle dziennym.




Tak prezentuje się w sztucznym świetle. 




Jestem bardzo zadowolona z nowego kosmetyku. Nigdy wcześniej nie aplikowałam takiego cudeńka więc to dla mnie nowość. Nie chciałam również wydać dużych pieniędzy na coś co biedę używać po raz pierwszy. Dzięki niemu uzyskuje naturalne i delikatne rozświetlenie. Trwałość jest dobra ponieważ po całym dniu nadal mam rozświetloną skórę. Wiem, że będzie towarzyszył mi już zawsze w codziennym makijażu. 

Można go zamówić na allegro, cena. ok 17 zł z przesyłką. 


A Wy Kochane używacie kosmetyków do rozświetlenia twarzy? a może polecicie mi coś znacznie lepszego? 

Buziaki i Miłego dnia :)


13 komentarzy:

  1. długo isę zastanawiam już nad tym rozświetlaczem, a długo on się utrzymuje?? Bo ja mam kulki rozświetlające ale dość szybko się osypują z twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie cały dzień ;) jest na prawdę super ;)

      Usuń
  2. W dziennym mega! Czuję, że i mnie by się spodobał. I cena fajna! Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wygląda jak lakier :) bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba się na niego skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba go zakupię, ostatnio sie zastanawiałam nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto Kochana, nic na tym nie stracisz ;)

      Usuń
  6. Ładne wykończenie, używam tylko w formie sypkiej

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszamy do nas na konkurs ;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Very informative and pretty!
    Mind to follow each other? Let me know. : )

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ;)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oo , ja jeszcze nie używałam takiego kosmetyku ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń