niedziela, 26 stycznia 2014

Rimmel London Lasting Finish Lipstick - Undressed

Cześć ;)
U Was też taki mróz? oj na pewno ;) w Legnicy dzisiaj pokazywało -11 jak wychodziłam na miasto, ale odczuwalne było chyba z -15 ;)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją ulubioną pomadkę od Rimmel. Używam jej już od pand roku i zapewne nie rozstanę się z nią na długi czas. Kocham ją za intensywny kolor, kremową konsystencje oraz za jej trwałość.










Szminka bardzo gładko rozprowadza się na ustach, nie mam problemu z tępą i twarda konsystencją. Po jej nałożeniu nie widać suchych skórek, a uwierzcie, robiąc te zdjęcia i nakładając szminkę miałam małe problemy ze skórkami, jak to bywa o tej porze roku. Na ustach wytrzymuje do kilku godzin. Bardzo lubię jej kolor, nie jest za ciemny jak czekolada, ani za jasny jak np. nude. Bardzo ładnie pasuje do lekkiego makijażu kiedy oko jest lekko podkreślone. Oczywiście moje srocze oko, jak to zwykle bywa, zachwyciło się ładnym opakowaniem szminki ;D

A Wy macie swoje ulubione szminki? a może polecacie coś równie dobrego w podobnym kolorze? ;)


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny neutralny kolor, może skusze się.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również używam pomadki Rimmela, mam inny odcień ale bardzo ją lubię :) O tak u mnie również bardzo mroźno ehh.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatny odcień podoba mi się ;) Ja również używam pomadki z Rimmela - róż.

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą samą szminkę,lubię szminki z rimmela! bardzo fajny blog,zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli blog się spodoba :) [pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek , lubię pomadki w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno orwałam kredkę Sally Hansen w podobnym odcieniu (może z troszkę większą ilością różowego pigmentu), która jest moim pierwszym nudziakowym produktem i jednocześnie ulubieńcem ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wolę szminki w intensywniejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama ją kiedyś używała i pamiętam, że dosyć ją lubiła :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny kolorek jestem nim zachwycona !

    OdpowiedzUsuń