piątek, 21 lutego 2014

2 miesiące z odżywką FEG

Czeeść ;)
Jak Wasze samopoczucie? Mimo pięknej pogody i upragnionego weekendu ja czuje się źle ;( dopadła mnie jakaś bakteria czy wirus, sama nie wiem. Trzeci dzień boli mnie brzuch i czuję się słabo ;( . Mam nadzieje, że to jakaś trzy dniowa infekcja i już jutro nie będzie po niej śladu. 

Dziś chciałam pochwalić się efektami, które uzyskałam na rzęsach dzięki odżywce FEG. 

Będąc szczera, nigdy nie przykładałam większej uwagi do swoich rzęs. Dla mnie nie były ani za krótkie, ani za rzadkie. Nie przejmowałam się ich wyglądem ponieważ każdego dnia używałam (i nadal  używam) maskary i w jednej chwili stawały się ciut dłuższe, gęstsze i czarne ;) Kiedy pod choinką zobaczyłam prezent, a w nim znajdującą się małą buteleczkę  z odżywką, stwierdziłam, że nic nie stracę używając jej , a jedynie mogę zyskać ;)



Po odkręceniu zakrętki ukazuje nam się mały pędzelek, taki jak do malowania kresek na oku eyelinerem. Sama odżywka jest przezroczysta. Aplikacja jest bardzo prosta. Malujemy niewidzialną kreskę na linii wzrostu rzęs, wieczorem kiedy mamy całkowicie zmyty makijaż.


Efekty po dwóch miesiącach stosowania
Lewe oko bez makijażu 
                               po                                                                                        przed                               

z makijażem
 po                                                                                               przed


 Prawe oko bez makijażu, niestety nie mam zdjęcia przed, kiedy są nie pomalowane, wybaczcie 
po

Prawe oko z makijażem
           po                                                                                                             przed                     


Wybaczcie za kolory zdjęć,  nie potrafię za bardzo posługiwać się aparatem, nie przerabiam zdjęć, jedyne co potrafię to dodać ramkę;) Myślę, że ważne jest to, że zdjęcia dobrze pokazują  efekty jakie uzyskałam ;)

Odżywkę stosowałam dwa miesiące bez żadnej przerwy, ani razu nie zapomniałam jej użyć. Małym minusem odżywki jest to, że jak już dostanie się do oka to lekko szczypie ;( to trwa chwilę, ale jednak ;(
Po ok. 3 tygodniach można zauważyć lekki wzrost rzęs. Jak widać u mnie, rzęsy wydłużyły się mocno, jednak nie zagęściły jak obiecuje producent. Są wzmocnione, nie wypadają i kiedy je dotykam czuje, że są bardzo sztywne i twarde. 
Na ostatnim zdjęciu chciałam Wam pokazać, że włoski przy końcu wywijają się w różne strony, a jedna rośnie w dół niestety ;( przed stosowaniem odżywki nie miałam takiego problemu, aby rzęsy uciekały na boki ;D 
Pojemność to zaledwie 3 ml, jednak bez obaw, taka ilość spokojnie wystarczy na 4 miesiące kuracji. 
Ja swojej odżywki jeszcze całej nie wykorzystałam, będę ją nadal stosować i za kolejne dwa miesiące pokaże Wam czy coś się zmieniło ;)
Cena u producenta to ok. 280 zł. Osobiście nigdy bym nie skusiła się na ten produkt za taką cenę. Widziałam, że na allegro można ją kupić dużo taniej, jednak nie mam pojęcia czy są to podróbki czy nie. 
U mnie odżywka sprawdziła się znakomicie ;) 
Polecam! 

Buziaki ;*

11 komentarzy:

  1. Faktycznie 'po' jest efekt wow, ale nawet on mnie nie zachęca do kupienia za tą cenę odżywki do rzęs....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale Ci się poprawiły mega te rzęsy! :)

    PS. Kochana podaj swojego e-maila jeszcze w zgłoszeniu na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale długie rzęsiska! Szkoda, że cena odżywki powala, bo sama bym ją chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt jest oszałamiający! szkoda ze nie zagęścił rzęs, ale ich długość rekompensuje ten defekt

    OdpowiedzUsuń
  5. też jeszcze nigdy nie stosowałam odżywki, zawsze to traktowałam jak zwykły bajer, a widzę, że to błąd, rzęsiska masz teraz przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt niesamowity! ale cena kosmiczna :(

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana nie mogę się z Tobą skontaktować gdyż nie ma adresu e-mail, a mam pytanie.
    Mogłabyś napisać do mnie na mejla?
    g.ola@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio trochę chorowałam, to chyba taki czas.
    A co do efektów tego kosmetyku to naprawdę robi wrażenie, rzęsy jak z reklamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ło matko! Jak sztuczne wyglądają! Za taką cenę efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny ja na allegro kupuję tą samą za UWAGA!! 45zł!! tylko trzeba przejrzeć kilka aukcji bo niektórzy sprzedają podróbkę. Ja najpierw kupiłam podróbę i rzeczywiście w ogóle nie działała a potem kupiłam u innego sprzedawcy orginał za tą samą cene i jest naprawdę super! orginał sprzedaje ktoś na aukcji gdzie jest porównanie czym się różni orginał od podróby trzeba niestety przejrzeć kilka aukcji żeby znależć tą właściwą ale naprawdę warto! ja już używam 4 miesiące i koleżanki nadziwić sie nie mogą myślą że mam rzęsy sztuczne. Fakt dziwnie mi się zaczęły wywijać (wszystkie w stronę nosa) i nie potrafie ich ujarzmić:(to jedyny minus ale za to mam gęste (mi sie bardzo zagęściły (może to zależy od rzęs) i mega urosły! chyba już do końca życia będę używać tej odżywki:)

    OdpowiedzUsuń