piątek, 14 lutego 2014

Curling Pump Up mascara- czyżby ideał?

Czeeść ;) 
Słońce świeci, post się piszę, a ja czekam z utęsknieniem na moją walentynkę ;)
Dziś Kochane chciałam wam pokazać kosmetyk, który bardzo mnie zachwycił, a w mojej kosmetyczce mało takich jest. Dobrze znana wszystkim mascara od Lovely. Dlaczego tak późno wypróbowałam to cudo? Po pechowym zakupie mascary Astor Big & Beautiful Butterfly Look nie miałam czym malować rzęs. Wspomniana maskara była nie do przyjęcia, a w związku z tym, że nie miałam za dużo pieniędzy żeby w jednym miesiącu pozwolić sobie na dwie maskary, postanowiłam poszukać czegoś taniego i dobrego. I wtedy przypomniałam sobie o firmie Lovely ;) cieszę się, że poprzednia maskara okazała się klapą, ponieważ trafiłam przez to na najlepszą maskarę jaką kiedykolwiek miałam ;) a cena... cudo ;)

Opakowanie bardzo proste bez zbędnych wariacji. 


 Silikonowa, lekko podkręcona szczoteczka.






Maskara pięknie wydłuża i podkręca rzęsy. Mała i niepozorna szczoteczka bardzo dobrze rozczesuje rzęsy nie sklejając ich. Po kilka godzinach tusz nie osypuje się oraz nie odbija się na powiekach. Jestem zachwycona wyglądem moich rzęs, że są takie długie ;) Pogrubienia od tej maskary nie oczekujmy, chociaż wcale mi na tym nie zależało, zdecydowanie wolę wywinięte w górę ;) jestem mega zadowolona z jakości produktu, jak również ceny bo płacimy za nią zaledwie 8, 99 zł ;) 

10 komentarzy:

  1. masz piękne rzęsy bez tuszu, które mają ogromny potencjał, myślałaś kiedyśo używaniu olejku rycynowego na nie? mogą się mocno zagęścić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie stosuje odżywkę FEG, jednak ona tylko wydłuża ;( ale muszę pomyśleć o zagęszczeniu ;)

      Usuń
  2. Ideał może nie, ale... mega wydłuża ;) sama uzywalam :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana rzesy jak wachlarze, jestem w trakcie testowania jej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz długie i śliczne rzęsy! :)
    A ten tusz to bomba dla moich gęstych, krótkich i sztywnych. Radzi sobie z nimi świetnie, wydłuża, rozdziela, ale nie podkręca (ale je chyba by podkręciła tylko prostownica :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ja ale na moje rzesy byla jakas bardzo niesforna na twoich widze super sie prezentuje


    zapraszam do siebie w wolnej chwili
    i na konkursik http://nattalja.blogspot.com/2014/02/sammydress-wygraj-20-na-zakupy-w-sklepie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie Ty masz dlugie rzesy! to jest zdecydowany ulubieniec wielu dziewczyn,ja jej jeszcze nie dopadlam chociaz boje sie,ze bardziej mi rzeski wydluzy niz zagesci jak w Twoim przypadku,a u mnie to niezbyt wyglada:(

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ale masz piękne, długaśne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten tusz, ładnie wygląda na rzęsach, nie osypuje się i kosztuje niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczoteczka prezentuje się super, takimi operuje mi się najłatwiej :) Efekt także mi się podoba i ten tusz musi trafić w moje ręce! A rzęsy masz przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń