poniedziałek, 10 lutego 2014

Nowości w mojej kosmetyczce

Czeeść! Czy do Was również zawitała piękna i słoneczna pogoda? Do mnie dzisiaj przyszła wiosna! ;)

Dziś chciałabym Wam pokazać co nowego zawitało w mojej kosmetyczce ;) Nabyłam zarówno rzeczy do pielęgnacji włosów, trochę kolorówki, a także skorzystałam z kilku promocji ;)

Promocja w Biedronce.

1. Płatki Carea, ostatnio bardzo przypadły mi do gustu duże, kwadratowe płatki. Na zmycie makijażu czy lakieru wystarczy mi jeden płatek, a nie jak kiedyś kilka małych ;)

2. Bell, Night Party, Eye Liner, na razie spisuje się dobrze, chociaż nie przebija mojego ulubionego z Lovely

3. Biowax Keratyna+ Jedwab, miałam kilka masek Biowax i bardzo dobrze spisywały  się na moich włosach, a z racji tego, że nie używałam jeszcze keratyny i jedwabiu postanowiłam wypróbować ;)

4. BeBeauty, Płyn Micelarny, mój ulubiony kosmetyk do demakijażu, bardzo dobrze zmywa, nie podrażnia, a co najważniejsze nie szczypie w oczy! 



5. Biowax, Naturalne oleje, kolejna wizyta w Biedronce, kolejna saszetka maski Biowax, nie mogłam przejść obok nich obojętnie ;D

6. L'oreal Elseve, Arginine Resist x3, odzywka wzmacniająca, zagościła na włosach dwa razy i przyznam, że bardzo ładnie wygładza włosy, na czym bardzo mi zależało

7. Marion, olejki orientalne, macadamia, ylang-ylang, odżywienie włosów, mam nadzieje, że dobrze nawilży moje suche końcówki

8. CHI jedwab, bardzo dawno nie nakładałam jedwabiu na końcówki włosów, oczywiście zakup pod wpływem impulsu ;) zawsze chciałam go wypróbować jednak byłam zbyt leniwa żeby zamawiać go przez internet. Będąc ostatnio w osiedlowej drogerii zobaczyłam go za 3, 99 i bez wahania po prostu kupiłam ;)


 9. Lovely, Curling Pump Up mascara, kupiłam ze względu pozytywne opinie na jej temat. Jedyne co mogę napisać na jej temat to to, że bardzo ładnie podkręca i wydłuża rzęsy.  

10 . My Secret Matt eye shadow, 508, jak był czas brązów i beżów, tak nastał czas szarości ;)

11. Pierre Rene, just silver 189

12. MIYO OMG! Eyeshadows 15, kiedy zobaczyłam ten śliczny cukierkowy różowy cień musiałam go
mieć ;)

13. Rimmel Match Perfection, w tym miesiącu zrezygnowałam z mojego ulubionego L'Oreal, True Match. Zobaczymy czy będzie trochę tańszym zamiennikiem ;)




14. Essence Love Letters highlighter powder, wiosenna kolekcja essence. Kiedy zobaczyłam w Naturze pięknie mieniące się drobinki od razu poleciałam z nim do kasy. W domu przerażenie... gdzie podziały się drobinki?? Strach mnie obleciał, jednak kiedy wieczorem włączyłam sztuczne światło wszystko wróciło do normy. W sklepie oglądałam przy sztucznym świetle i dlatego w domu nie widziałam drobinek ;)


 15. MIYO mini drops 127, 138, 129, 150. Piękne intensywne kolory, 3 pierwsze zawierają w sobie złote drobinki


16. Miss Selene, niestety nie mogę Wam podać numerów kolorów ponieważ  leżąc w koszyku z innymi lakierami, numerki starły się ;( Pierwszy kolor to typowy nudziak, drugi natomiast to złoty brąz.

I to na tyle moich zakupów w tym miesiącu. Trochę się tego nazbierało ;)

A Wy Kochane co ciekawego w tym miesiącu kupiłyście? a może używałyście, któryś z moich nabytków? Koniecznie piszcie!

Ściskam!


8 komentarzy:

  1. Ja tam jestem zadowolona z tuszu Lovely, tani i dobry kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie kupuję biovax z keratyną (albo wersję do suchych włosów i tę z proteinami mlecznymi) i uwielbiam. Płynu micelarnego z biedronki też używam i bardzo sobie chwalę.
    Zaś tusz lovely ma bardzo dobre opinie i mam w planach go wypróbować, kiedy wykończę swoje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz Lovely to coś genialnego :) maaaam i lubie ;) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę tego Micela z Biedronki w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier Myio ten niebieski dziś oglądałam i jestem ciekawa jak wygląda na paznokciach ;D

    Poza tym zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej u mnie na blogu.

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ile nowości! Lakiery od razu mnie zauroczyły. A produkt z Essence wygląda świetnie z tym wytłoczonym napisem. Tusz z Lovely mam, płyn micelarny z Biedronki także, choć ostatnio zaczął podrażniać moje oczy dlatego wybieram coś innego. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te olejki z Mariona mnie ciekawią, bo są teraz w Naturze za 4,99. Ale słyszałam, że olejku ciężko się w składzie doszukać i to takie bardziej silikonowe serum. Czy mogłabyś mi podesłać skład tego cuda w komentarzu u mnie? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń