wtorek, 4 marca 2014

Lakier piaskowy - Lovely BALTIC SAND 6

Czeeść ;)
 Dziś chciałabym pokazać Wam lakier piaskowy od Lovely. Jest to mój pierwszy taki lakier. Z racji tego, że ostatnio chorowałam, mój stan paznokci bardzo się pogorszył więc w efekcie musiałam je ściąć ;( Ostatnio na blogu przeczytałam, że jeżeli zapuszczasz paznokcie, dobrym sposobem jest pomalowanie ich piaskowym lakierem ponieważ gruba i chropowata warstwa lakieru chroni je przed urazami mechanicznymi. Może coś w tym jest... ;)

Zdecydowałam się na numer 6. Jest to piękny, intensywny kobalt z połyskującymi drobinkami. 






Lakier ma piękny i intensywny kolor. Na zdjęciach wyszedł ciut jaśniej niż w rzeczywistości. Zdecydowałam się na dwie warstwy, zawsze tak robię niezależnie od tego czy lakier kryje już za pierwszym razem. Jest to lakier o specyficznej fakturze więc dłużej trzeba poczekać aż wyschnie. Polecam włączyć dobry serial ;D 
Niestety jeżeli chodzi o trwałość to tu już nie jest tak pięknie. Po jednym dniu na paznokciach widać zdzierające się końcówki;( szkoda, myślałam, że wytrzyma co najmniej 4 dni. Mimo chropowatej powierzchni  nie haczy o nic. Taki lakier z pewnością przykuwa uwagę ponieważ efektownie prezentuje się na paznokciach. Pomimo jego trwałości z pewnością wypróbuje inne kolory ;)
Dostępny w Rossmannie za ok 8-9 zł ;)

A Wy Kochane malowałyście paznokcie takim lakierem? a może polecić mi coś lepszego? piszcie koniecznie! 

buziaki ;*

18 komentarzy:

  1. Jakoś do niebieskiego na pazurkach nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy dobrze się czuję w takim kolorze ;) ja natomiast nie lubię zielonego i żółtego koloru na paznokciach ;) czuję się w tych kolorach nieswojo :)

      Usuń
  2. Niedrogi, a jak fajnie sie prezentuje ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wymalowane idealnie :) kolor fajny ale wolę ten piasek w kolorze srebrnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja muszę wypróbować inne kolory, na razie to mój pierwszy ;0

      Usuń
  4. Przepiękny kolor :) Uwielbiam lakiery piaskowe, ja mam ten turkus od Lovely, ale na ten na pewno też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda na twoich paznokciach ;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest po prostu przepiękny!:) Ślicznie wygląda na pazurkach, tylko szkoda, że tak krótkotrwały :/

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny efekt, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny lakier! Z golden rose "chropowate" lakiery są fajne, ale też dwa dni i odpadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę jest śliczny :) w dodatku niebieski <3 :D może warto go zabezpieczyć po wymalowaniu paznokci utwardzaczem albo po prostu bezbarwnym :) ja tak robię i na długo mi się utrzymuje lakier :)

    Zapraszam do siebie http://nazywamsiemania.blogspot.com pozdrawiam ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, z Lovely mam tylko czerwony piasek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny jest ten lakier! Nigdy nie używałam piaskowych lakierów, po Twoim poście z pewnością zakupię takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  12. też przymierzam się do tego lakieru :D baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń