środa, 5 marca 2014

Nowości kosmetyczne i nie tylko, Wrocław

Czeeść ;)
Jak Wasze samopoczucie? U mnie wyśmienicie ;) Mamy już czwartek, a ja jestem już po ciężkim angielskim, a raczej wypracowaniu, które musiałam napisać. Teraz jestem w domu i szykuje się na zakupy, a później niestety ruszam na wykład ;)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać co udało mi się nabyć na marcu. Zazwyczaj na moim blogu pokazuje kosmetyki, ale dzisiaj pokaże Wam również nowości, które pojawiły się w mojej szafie ;) Z racji tego, że w poprzedni weekend wybrałam się z narzeczonym do Wrocławia na urodziny mojego szwagra, wybrałam się również z moją siostrą na zakupy ;) Zawsze gdy do niej przyjeżdżam ma dla mnie miłe niespodzianki;) Jest również mistrzem w wyszukiwaniu okazji i świetnych rzeczy za niewielką cenę, ma dobre oko i świetny gust, dlatego już w piątek wybieram się do niej ponownie po moje dwie torebeczki ;DD 

Coś dla włosów i paznokci ;)


1. Olej łopianowy do włosów, rzęs i paznokci,
2. L'biotica, suplement diety na włosy i paznokcie. Kupiłam ponieważ moje paznokcie są w opłakanym stanie ;(,
3. Biovax, serum wzmacniające, dołączone było do suplementu diety, a tabletki i serum kosztowało zaledwie 23 zł ;),

Pielęgnacja twarz


4. Soraya, Kolagen i Elastyna, tonik bezalkoholowy,
5. Cien, żel do mycia twarzy,
6. Soraya, Kolagen i Elastyna, ochronny krem półtłusty,
7. Soraya, Nawilżenie i Dotlenienie, krem nawilżający na noc,
8. Soraya, SPF 25 średnia ochrona, krem ochronny do twarzy. Kupiłam ponieważ coraz więcej słoneczka pojawia się w dzień,
9. Avon Planet Spa, luksusowa wygładzająco-rewitalizująca maseczka do twarzy,
10. Avon Planet Spa, żel do pielęgnacji okoli oczu. Również kupiłam ze względu na to, że oczy strasznie mi łzawią gdy wieje czy świeci słońce;)
11. Soraya, Glinkowa maseczka do cery tłustej i mieszanej,
12. I może nie widać bo przykryła go maseczka, plaster oczyszczający nos z derrmo pharma, został tylko jeden ponieważ zaraz po zakupie musiałam jeden szybko zaaplikować ;D

Coś dla ciałka;)


13. Perfecta, solny peeling do ciała, Koenzym Q 10+ aromat zielonej herbaty, dotleniający,
14. Perfecta, cukrowy peeling do ciała, pomarańcza +olejek z zielonej kawy, antycellulitowy,
15. Perfecta, solny peeling do ciała, minerały + olejek z krokosza, nawilżający
16. Soraya, Balsam do ciała poprawiający koloryt skóry, wyciąg z orzecha królewskiego,
17. Bielenda, Himalajska sól do kąpieli, imbir i kardamon, nawilżenie + ujędrnienie

A teraz nowości niekosmetyczne:)





Bluzeczka w pepitkę, nowa za jedyne 10 zł ;D  No name



Kopertówka łososiowa. No name


Świeczka z Biedronki ;) może to nie Yankee Candle, ale ładnie pachnie ;)


A jak wyglądają wasze nowości kosmetyczne?  ja już skorzystałam z promocji i okazji ;)


Buziaki ;***

16 komentarzy:

  1. ten olej łopianowy wygląda ciekawie! :) gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go w sklepie zielarskim w Legnicy ;)

      Usuń
  2. jaki spory łuup :)
    ciekawa jestem opinii maseczki z Avonu i żelu do oczy pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentujesz się wspaniale:-)
    Ja także kupiłam tę maseczkę z Avon,bardzo mnie zaciekawiła,z kolei krem ochronny Soraya nie za bardzo mi odpowiadał ale już ten nawilżający bardzo przyjemnie koi suchą skórę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super nowości, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię i cukrowe i solne peelingi, coś z tych muszę sobie kupić
    cudna ważka
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria Planet Spa prezentuje się bardzo ciekawie :) Nie widziałam jej w katalogu angielskim, może źle patrzyłam albo dopiero wejdą u nas.
    Świetne zakupy i ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy, ta bluzka i torebka, bardzo kobiece i widzę rzutem na taśmę kosmetyki Soraya ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, w tym miesiącu padło na te markę ;)

      Usuń
  8. Super nowości, sweterek w pepitkę jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile nowości! Mam takie same botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twój blog - świetne posty :) Cieszę się, gdy widzę inne blogi - bo ważne jest to, by robić co się kocha. Życzę Ci powodzenia i sukcesów w dalszym prowadzeniu bloga.



    Jeżeli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go, staram się nadrobić stracony czas, bo długo nie było mnie w blogosferze. Oczywiście odwdzięczę się tym samym! Na razie nie chce mi się ładować okienko do obserwowania :|

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam z tych rzeczy nic, poza tą świeczką (ale waniliową :D) :) podoba mi się ta torebka :)
    P.S. zmieniłam własnie adres mojego bloga z colour-your-own-life na http://claudialovesclaudia.blogspot.com/ :D dlaczego pisze o tym do Ciebie? ponieważ jesteś moją obserwatorką a jako, że chciałabym, byś wciąż była na bieżąco, musiałabyś mnie odobserwować i zaobserwować na nowo, jeśli to nie kłopot, rzecz jasna :) pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te zakupy z części niekosmetycznej :DD Z perfecty mam mus do ciała o identycznym zapachu - zielonej herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. używam tego kremu nawilzenie& dotlenie firmy soraya oraz maseczek soraya 10 minut na.. i jestem oba produktami zachwycona ! Krem naparawde super nawilża, wygładza skore. Nie jest zbyt tłusty nie zapycha a nawilzenie jest super. Maseczki - idealny tanie, każda starcza na kilka aplikacji, każda spełnia swoje funkcje. 10 minut na nawilzenie jest rewelacyjna! POLECAM:)

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę fajne kosmetyki. Ja mam ten balsam do ciała firmy Soraya i jestem nim zachwycona. balsam idealnie sie rozprowadza, szybko wchłania i jest w pięknej butelce. no ale najważniejsze super działa- nawilża skore, naprawdę dobrze poprawia koloryt skory - wart zakupu :)

    OdpowiedzUsuń