piątek, 28 marca 2014

Pomoc przy organizacji kosmetyków ;)

Czeeść ;)
Jak większość blogerek, tak i ja postanowiłam skorzystać z  jednej z ostatnich promocji biedronkowych ;) Przyznam się bez bicia, że kiedy ujrzałam w gazetce co szykuje Biedronka, byłam bardzo zadowolona. Fajnie, że sklep co jakiś czas organizuje promocji typowe dla kobiet, w których można nabyć świetne kosmetyki i  fajne gadżety ;)

I właśnie taki gadżet od kilku dni gości moją toaletkę :) 


Organizer na kosmetyki jest cudowny. Posiada wiele mniejszych przegródek i jedną większą.


Jak widać wyszczególnionym miejscem są przegródki na szminki i pomadki. Organizer posiada 12 przegródek. Dla posiadaczek większej ilości pomadek może ta ilość okazać się za mała, natomiast dla mnie jest idealna. Szerokość oraz głębokość jest dobrze dopasowana. Pomadki stoją na swoich miejscach oraz mieszczą się idealnie. Obawiałam się, że pomadki takie jak KOBO nie zmieszczą się w przegródce, jednak moje obawy były zbędne. 



Powyżej znajduję się nieco większa przegródka, ale nie tak głęboko jak pozostałe. Płytsza przegródka sprawdzi się doskonale na przechowywanie lakierów. Odkładam tam lakiery bądź odżywki, które obecnie stosuje.



Kolejne dwie przegródki mogą przydać się do przechowywania kredek, maskar, cienkich pędzelków jak również  przyborów do regulacji i podkreślania brwi, tak jak w moim przypadku ;)



W największej przegródce można  przechowywać co nam się żywnie podoba :) Świetnie spisze się przy podkładach, pudrach kompaktowych, różach, bronzerach itp. Ja wykorzystałam ją do małych produktów, których zawsze nie mogę znaleźć w kosmetyce bo wszędzie się pałętają ;) Teraz mam wszystko w jednym miejscu ;)




Podsumowując organizer jest bardzo funkcjonalny. Można  przechować w nim każdego rodzaju kosmetyk do makijażu, cienkie pędzle czy przybory do regulacji brwi. Bardzo przypadł mi do gustu jego wygląd. Dzięki temu, że jest przezroczysty, będzie pasował do każdej toaletki, ale nie tylko, ponieważ można go ułożyć w łazience czy na biurku. 
Jestem bardzo zadowolona z zakupy, a przyznam się, że ciężko było go dostać.
Za takie cudeńko płacimy jedyne 9,99 zł, co również jest tylko na korzyść organizera ;)

Kochane, a Wy zakupiłyście swoje? :)

Buziaki! ;*

14 komentarzy:

  1. aj, a byłam ze dwa dni temu w Biedronce i nie zauważyłam, bardzo fajny :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w mieście w innych Biedronkach również ich już nie ma ponieważ oferta z organizerami pojawiła się ok. miesiąca temu. Na szczęściem mam taką jedną wielką Biedronkę w, której znajdują się produkty, które są przeceniane i można dostać jeszcze je ;)

      Usuń
  2. Jestem taka zła na siebie za to, że przegapiłam tą promocję :( Jak się opamietalam, to już ich nie było... A szkoda, bo teraz czytam na każdym blogu i tak strasznie leci mi ślinka na te organizery :( Ale cieszę się, że Ty masz :* Niech Ci dobrze służy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te pudełka z organizacją, niestety ja nie miałabym na nie miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te organizery! Ja swoje kosmetyki w kartonowym organizerze trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale porządek:) Super są te organizatory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa z takim organizerem..;) tez muszę sobie taki kupić..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze,szkoda że tego nie widziałam:-(

    OdpowiedzUsuń
  8. O muszę zainwestować w coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki organizer musi być bardzo pomocny :) świetnie, że tak się sprawdził! buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wybrałam dla siebie ten sam organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście spóźniłam się.... do biedronki poszłam zaraz po zajęciach i niestety zostały już tylko puste koszyki :(
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten organizer jest świetny!! Też go mam i sprawdza się świetnie. Juz dawno takiego szukałam ale ceny były zabójcze :)

    OdpowiedzUsuń