środa, 5 listopada 2014

Brokat w roli głównej

Cześć ;)
W dzisiejszym poście, słowem wstępu, chciałam wytłumaczyć swoją nieobecność. Otóż zakończyłam studia w Legnicy z tytułem licencjata, jak również przeprowadziłam się z moim narzeczonym do innej miejscowości, blisko naszych rodziców. Rozpoczęłam studia na nowym uniwersytecie, a w międzyczasie remontujemy własne mieszkanie. Niestety blog musiał zejść na dalszy plan. Są to dla mnie duże i bardzo ekscytujące zmiany, cieszę się z nich ogromnie! Trochę już spraw zostało załatwionych tak więc mogę spokojnie dla Was pisać ;)

Mam dla Was propozycję na pomalowanie paznokci. Wybrałam bardzo brokatowe kolory, które mogą przydać się na wieczorowe wypady czy też na szalonego sylwestra ( zawsze lepiej wcześniej planować) :D 

\








Wykonanie jest bardzo proste, kolory przepięknie mienią się w słońcu, dodatkowo wierzchnia warstwa potraktowana została top coatem, aby lakier dłużej się utrzymywał ;) 

Buziaki ;*




11 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie prezentuje sie ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :) Ja uwielbiam piaski, mam jeden z p2 i jest genialny! :)

    Wcale nie prawda! Chwila moment i kreseczki są! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy myślę, ja cały czas staram się ćwiczyć :)

      Usuń
  3. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyszły paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) zapraszam do nowej trzy-piksele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne paznokcie zarówno piasek fajnie się prezentuje jak i brokat :)

    OdpowiedzUsuń